9 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg hier heb ik hem altijd zelf vast zonder bandjes etc

4 jaar geleden

Ik heb bandjes van de prenatal, kan ze zelf lopen in het peuterbad. In het diepe heeft ze ze ook aan. Onze oudste heeft een zwemvest van de decatlon, deze is wel fijn, omdat de armen alle vrijheid hebben. Voor mijn dochter moet ik deze nog aanschaffen

4 jaar geleden

Ik heb zelf de puddle jumper. Ben er wel van van, vooral als ze eenmaal weten hoe het werkt. Voor het diepe bad heb ik nog wel een swimtrainer, de rode variant.

4 jaar geleden

Als ze los is, lopen, spelen, peuterbadje etc. Dan heeft ze zwembandjes om. Volgens mij hebben wij die van de hema, ook vanaf 2 jaar maar ze passen wel. En als we het diepe in gaan dan gaat ze in zo'n gele speciale band met zitje. Inmiddels is ze te zwaar en moeten we een grotere versie kopen. Ook handig voor in de jacuzzi. Heb je je armen vrij en in het water glippen ze zo weg, ze worden steeds bewegelijker.

4 jaar geleden

Als zwemjuf adviseer ik iedereen zwembandjes. Je heb echt al bandjes voor jonge kindjes ,zodra ze kunnen lopen moeten ze bij ons zwembandjes om ...zo zwemband is leuk maar idd als ze in het baby badje zitten is het niet prettig, en ik vind ze gevaarlijk. Als het kindje iets te groot voor is ( wat vaak gebeurt ) kan het zo voorover kiepen... die van BECA en dan de 0( van 15 - 30 kilo ) kan je wel al gebruiken hoor. Doe ik bij mn kleine vent ook en die is 12 kilo. Je heb zoveel verschillende zwembandjes en drijfdingen...

4 jaar geleden

Bij onze zwemles gebruiken ze allemaal flipper swimsafe! Hele fijne bandjes, iets duurder maar wel te gebruiken tot 4 jaar.

4 jaar geleden

Als zwemjuf adviseer ik iedereen zwembandjes. Je heb echt al bandjes voor ...
Onze dochter is net aan 10kg en bijna 19 maanden.. Welke raad u dan aan?

4 jaar geleden

Ik wissel een beetje af met zwembandjes en zonder bij het zwembad. Bandjes zijn zeker veilig en zorgen ook dat ze vrij kunnen lopen maar in het water met bandjes is anders dan zonder. Ik heb het gevoel dat ze hierdoor niet op een natuurlijke wijze hun lichaam in water kunnen ontdekken. Dus daarom mijn keuze om beide te doen voorlopig

4 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Onze dochter is net aan 10kg en bijna 19 maanden.. Welke raad u dan aan?
Je kan gewoon die van beca of intell gebruiken in de kleinste maat, nummer 0 is dat. Als die nog te groot zijn kan je altijd toch zo zwemband overwegen. Alleen nadeel vind ik van die dingen dat ze niet zwemmen maar gewoon zitten ....