7 Reacties

5 jaar geleden

Groei echo鈥檚 zijn niet altijd accurate just wanna put that out there. @thenakeddoula on instagram, waard daar even te kijken

5 jaar geleden

Heyhey, het is super stom, maar ze kijken inderdaad naar gemiddelde baby's... Ik had precies hetzelfde met m'n dochter en uiteindelijk is ze met 2912 gram geboren en kerngezond, alleen nog een te klein hoofdje, maar super logisch, want m'n man en ik hebben ook een klein hoofd en we zijn ook kleiner dan gemiddeld, dus maak je niet druk!!!

5 jaar geleden

Die curves zijn inderdaad heel lands gebaseerd Dus als je zelf van andere origine bent die juist kleine zijn vs Nederlanders die heel groot zijn gemiddeld genomen Ik zou je inderdaad nog geen zorgen maken. Zeker niet als het in proportie is

5 jaar geleden

Ze meten idd als Nederlanders en die zijn in Europa gemiddeld de langste met mannen: 182.5 en vrouwen: 168.7. Zelf ben ik de kleinste van mijn familie en ben 178 en mijn man op moeder na ook de kleinste en is 183. Zou wel heel raar zijn om een kleine te krijgen van 2500 gram en 49 cm. Verwacht dus ook echt wel rond 4000 gram bij ons en wss maatje 52-54. Volgende week zelf weer groei echo dus ben benieuwd. Vorige keren was het buikje aan de grote kant maar me man is ook niet de kleinste馃榿

5 jaar geleden

Probeer me idd niet druk te maken maar ben zo bang hoe we de komende 2 weken doorkomen. Zijn er toch van geschrokken.. online lees je dat het vaak gewoon goedkomt maar toch die angst nu.

5 jaar geleden

Probeer me idd niet druk te maken maar ben zo bang hoe we de komende 2 weken doorkomen. Zijn er toch van geschrokken.. online lees je dat het vaak gewoon goedkomt maar toch die angst nu.

5 jaar geleden

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je geeft zelf al aan dat je niet van Nederlandse afkomst bent en dat de curves inderdaad gebaseerd zijn op (grote) Nederlanders. Bij mij is het hoofdje en beentjes iets kleiner en het buikje iets groter. Ze heeft nu al mijn bouw 馃槄. Ze heeft pas met 28 de curves laten zien dat ik binnen de lijntjes zit maar met de 20 weken echo denk je echt: wat moet ik hiermee? Denk dat het alleen maar fijn is dat ze het extra in de gaten houden met een echo 馃槂 Dat je in ieder geval goede zorg krijgt en mocht er wel aanleiding voor zijn dat ze er vroeg bij zijn. (Vriendin van mij en haar vriend zijn allebei kleiner dan dat ik ben en 3x raden, baby ook wat aan de kleine kant.)