294 Reacties
5 jaar geleden
Ik moest voor de 20 weken echo naar het Erasmus MC dit omdat bij de STAR zij niet alles goed kon zien...in de tussentijd corona gehad, helaas zat er wat tijd tussen dus. Hier was ik net 21 weken (vorige week donderdag) naast de uitgebreide echo (alles was gelukkig goed, hij is alleen lekker op maat...) heeft de echoscopist ook een 3d plaatje gemaakt..met veel zorgvuldigheid, niet om gevraagd maar misschien is dit wel het extraatje wat je krijgt in zo'n ziekenhuis, zoals je ziet. Mooi zichtbaar gezichtje :) wij hebben met 26 weken een pretecho 3d/4d gepland staan, ze zeggen dat het dan wel de beste tijd is, kindje is dan ook wat voller in het gezicht doordat die dan wat meer vet aanmaakt ;)

5 jaar geleden
Ik heb die telkens al gekregen vanaf de 12 weken echo.
Dus op 12 weken en 17 weken heb ik er 1 gehad
Morgen volgt de 20 weken echo :)
(Ben van BE)
Op de 12 weken echo was het nog niet goed te zijn. Op de 17 weken wel maar onze kleine bandiet keerde ons de rug toe 🙈🤭
Hopelijk ligt hij morgen dus terug zou mooi als bij 12 weken
5 jaar geleden
Wij laten met 25 weken een 3d/4d echo maken! Ik krijg met 30 weken pas weer een echo bij de vk dus we wilde voor de middenweg kiezen tussen de 20 weken echo en de 30 weken echo 🙃
Ook zei ze dat de mooiste 3d/4d echo’s vaak tussen 22 en 28 gemaakt kunnen worden ivm de bewegingsvrijheid die de kleine nog heeft. Ze zei na 32 weken zullen een hoop praktijken het ook afraden.
Ik denk als je ergens tussen die 20 en 30 weken zit dat het helemaal prima zal zijn!!
Garantie dat het lukt heb je toch niet las ik, soms wil de kleine zich maar weinig laten zien.. wij hebben daarom wel gekozen voor een praktijk waar we dan wel weer een terugkom garantie krijgen als de kleine ongunstig ligt 🥰
5 jaar geleden
Wij gaan hebben een afspraak staan bij de 27 weken. Dit werd ons aangeraden omdat, je dan het beste beeld krijgt.
5 jaar geleden
Reactie op truuske80
Wij kregen het advies om de 3D echo met 24 weken te laten uitvoeren, omdat ...
Bij ons precies hetzelfde ☺️ Ook omdat ons kindje een week voorloopt op groei.
5 jaar geleden
Reactie op Frenkiex
de kleine met 19 weken al even mogen zien, en wij laten met 27 weken een 3D ...

Och kijk toch, hoe tevreden! 🥰