28 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd !!🤗

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik ben 41 en 7.3 dagen.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik nog net niet. Ik word over 4 maanden 40. Dit is mijn 3e kindje maar een echt cadeautje🥰

5 jaar geleden

Wat bijzonder! Mijn moeder is ook 45, en zwanger van de 9e. Zelf ben ik 21 en zwanger van de 2e. Heel wat commentaar op gehad maar kindjes mogen krijgen is een zegen! Geniet van je zwangerschap🥰

5 jaar geleden

Elke vrouw verdiend het om mamma te zijn. Ongeacht de leeftijd. Geniet er van!

5 jaar geleden

Ik ben 34, nog geen 40, maar wel 4/5 jaren ivf gedaan, 1 kindje en nu ineens spontaan zwanger, kan het gewoon niet geloven. Dubbel gevoel, onzeker en heel blij. Geniet het wonder! Leeftijd hoeft niets te zeggen!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws! Ik ben 37 en stond 14 jan ingepland om het IVF traject in te gaan en nu ook spontaan zwanger van de 2de met 12 jr verschil. Geniet van je zwangerschap! 🎉

5 jaar geleden

wij 7 jaar geleden via 4de keer iui nu op m'n 39ste spontaan zwanger. zo moeilijk om geheim te houden 😊 de 29ste 1ste echo hoop zo dat alles goed is 🙏

5 jaar geleden

Reactie op M&R

Elke vrouw verdiend het om mamma te zijn. Ongeacht de leeftijd. Geniet er v ...
ben zelf 27, maar ben het hier mee eens 👍🏻

5 jaar geleden

wij 7 jaar geleden via 4de keer iui nu op m'n 39ste spontaan zwanger. zo mo ...
Spannend! Wij de 30ste eerste echo...🍀

5 jaar geleden

Gefeliciteerd wat een wondertje 🥰 ik ben zelf 42 jaar en 5 weken zwanger. Als alles goed gaat zal ik 43 zijn bij de geboorte. Nooit meer gedacht dat het nog kon. Mijn dochter is 4 jaar nu. Ik vind het best spannend want ik ben ook nog eens chronisch ziek. Zit in een rolstoel en slik aardig wat medicatie. Dus een uitdaging wordt het zeker. Maar een heel welkom kerstkadootje ❤️

5 jaar geleden

Als alles goed gaat 41 als onze tweede kindje wordt geboren ❤️

5 jaar geleden

Reactie op leentje78

Gefeliciteerd wat een wondertje 🥰 ik ben zelf 42 jaar en 5 weken zwanger. ...
Snap dat het heel spannend is.. wanneer heb je je eerste echo?

5 jaar geleden

Reactie op M&R

Elke vrouw verdiend het om mamma te zijn. Ongeacht de leeftijd. Geniet er v ...
Ik ben al mama heb een dochter van bijna 18 en een zoon van 15 ... mijn vriend heeft geen kinderen , het wilde maar niet lukken om zwanger te worden de afgelopen jaren en nu spontaan dit wondertje .. hoop zo dat het goed blijft gaan.❤️

5 jaar geleden

Ik 41 en morgen 6weken. Spannend 4 januari naar de VK

5 jaar geleden

Snap dat het heel spannend is.. wanneer heb je je eerste echo?
Weet ik nog niet, ik heb vrijdag pas een afspraak bij de huisarts.....

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je spontaan zwanger bent geraakt. Ik zat ook in een traject (niet medisch maar voor alleenstaanden) en had het geluk dat eerste poging raak was. Word over twee weken 40 en nu 7 weken zwanger van eerste.. geruststellend om te zien dat ik niet de enige ‘oudere’ zwangere ben hier 😉

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!🥰

5 jaar geleden

Zeker, ik ben 41. Nu 6 weken zwanger 🥰