10 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Hier zijn wij er net uit met onze 3 kids. Ze wisselende elkaar af. Hoge koorts over de 40 graden 4 tot 6 dagen en laatste dagen ineens rode vlekjes over het lijfje, welke ook weer snel verdwenen. Best een lange tijd nodig gehad dat ze echt weer topfit waren.

4 jaar geleden

Hier was het 3 dagen koorts (39,6) wat over ging in vlekjes overal op het hoofd en de romp. Dat laatste trok redelijk snel bij. De echte last ervaarde ze vooral tijdens de dagen dat de koorts zo hoog was.

4 jaar geleden

Mag ik vragen wat dat is?

4 jaar geleden

Hier was het 7 dagen koorts en daarna twee dagen vlekjes, maar begrijp dat dat nogal extreem was. Meestal is de koorts minder lang. Hij was er wel vrolijk onder gelukkig

4 jaar geleden

Reactie op kaki

Mag ik vragen wat dat is?

4 jaar geleden

Hier eerst de vlekjes toen de koorts. Nog altijd gaande..

4 jaar geleden

Vlekjes en koorts...na 6dgn was het over. Maar mijn zoontje was er even flink lamlendig van. Sterkte en beterschap voor je dochter🍀🍀

4 jaar geleden

Hier ook gehad begon met 40+ graden koorts en na 2-3 dagen kwamen de vlekjes mijn zoontje had het heel erg, hele lichaam en gezicht onder, ze dachten zelfs bij de huisartsenpost dat het de rode hond was eerst. Vlekjes waren met een paar dagen weg… eerste dagen waren hier het ergste!! Sterke en beterschap

4 jaar geleden

Bij ons 3 dagen hoge koorts tot 40 graden. Daarna 2 dagen vlekjes en toen was het over. Verder behalve de koorts geen andere klachten maar toen wel heel lamlendig en zielig maar toen de vlekjes er waren ging het eigenlijk al heel erg goed

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, inmiddels is de koorts weg en de rode vlekjes bijna verdwenen. Ze is nog niet helemaal de oude maar wel een heel stuk vrolijker