16 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik testte 5 dagen voor nod heel licht positief, volgende dag ook een CB op 1-2 weken zwanger. Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

8 dagen is trouwens wel h茅茅l vroeg, misschien was je eisprong eerder dan je dacht?

4 jaar geleden

Met 9/10 dpo en mijn NOD is ook 2/12

4 jaar geleden

Ik had dit ook een week voor mijn nod al positief getest. Bloed laten prikken en waarde waren 32. Toch zorgen gemaakt de afgelopen 2 weken eerst begonnen de testen voor miin nod al met 1-2 de week erop netjes 2-3 en de volgende week 3+ vorige week nog 1 x bloed laten prikken en die was gestegen naar 525. Nu morgen voor het eerst de echo... ook een miskraam gehad in juni. Duurde eeuwig voor ik weer zwanger raakte voor mijn gevoel. Morgen 5+4 hoop ook dat alles goed gaat. Maar het is dus helemaal niet gek hoor dat je nu positief test. Blijf gewoon testen om te kijken of hij oploopt dat gaf mij een goed gevoel !

4 jaar geleden

Hier dus ook! 8 dagen voor nod had een zwangerschapstest dacht weetje ik ga testen. En jah hoor knallende test!

4 jaar geleden

Reactie op essje22

Hier dus ook! 8 dagen voor nod had een zwangerschapstest dacht weetje ik ga ...
Gefeliciteerd super leuk!!!

4 jaar geleden

Ik had dit ook een week voor mijn nod al positief getest. Bloed laten prikk ...
Ja gefeliciteerd leuk!precies dat had ik ook dat gevoel dat t een eeuwigheid duurde haha wel spannend nu na zo n miskraam vind ik . Test is opgelopen en word nu vrijwel direct donker! Heb nog 2 liggen dus doe 2 dec toch nog 1 hahaha

4 jaar geleden

Reactie op essje22

Hier dus ook! 8 dagen voor nod had een zwangerschapstest dacht weetje ik ga ...
Gefeliciteerd super leuk!! gek he

4 jaar geleden

Reactie op MLU

8 dagen is trouwens wel h茅茅l vroeg, misschien was je eisprong eerder dan je ...
Nee ik heb ovu testen gebruikt en had 15e eisprong 16e nog aardig donker en 17e weer lichte test. Ah wat leuk ja ook 5 dagen eerder ja zo snel is t he... jij ook gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op LillyS

Nee ik heb ovu testen gebruikt en had 15e eisprong 16e nog aardig donker ...
Oh maar dan ben je al 11 of 12 dagen na je ovulatie, dan kan het zeker. Heb je een lange luteale fase, dat je aangeeft dat je 8 dagen voor NOD zit? Gemiddeld worden vrouwen 14 dagen na eisprong ongesteld, tussen de 11 en 16 in volgens mij normaal.

4 jaar geleden

Reactie op Emilymama

Oh maar dan ben je al 11 of 12 dagen na je ovulatie, dan kan het zeker. Heb ...
Gefeliciteerd trouwens 馃巿

4 jaar geleden

Het kan zijn dat je zwanger bent van een meerling, ik begreep dat wanneer je al heel vroeg positief test je in verwachting kan zijn van een meerling omdat er ook meer hgc in je lichaam zit.

4 jaar geleden

Ik ook 7/ 8 dagen voor mijn NOD posItief getest. Net mijn eerste echo gehad met 5 weken wel erg vroeg we dachten 6 weken te zijn en in juni een miskraam gehad. Mag nu met 3 weken weer terug komen. Had helaas nog geen kloppend hartje daar hoopt iedereen natuurlijk op. Ik testen 16 nov positief en mijn ovulatie was rond 6 nov en moest 23 ongesteld worden. Dat is niet gebeurt. Maar mijn hcg liep gelijk aan de aantal weken. Vorige week met +- 4 weken 525. Morgen weer bloed testen hopelijk verdubbeld..

4 jaar geleden

Reactie op LillyS

Ja gefeliciteerd leuk!precies dat had ik ook dat gevoel dat t een eeuwighe ...
Super spannend !!!!

4 jaar geleden

Wat fijn zeg een positieve test! Heb je ondertussen alweer getest? Ik had 9 dpo mijn eerste streepje die elke dag opliep kon het niet geloven heb wel 10 verschillende merken geprobeerd maar toen de clear bleu het met letters vertelde geloofde ik het pas 馃榿

4 jaar geleden

Super spannend !!!!
Wat denk je ? 12.225 馃ぉ