12 Reacties

5 jaar geleden

Je huisarts morgen even bellen dan krijg je een zalfje ervoor!

5 jaar geleden

Indd een zalfje vragen. Kheb daar bij mijn eerste enorm veel last van gehad, vooral juist na de bevalling, enorm veel uitwendige. Hopelijk betert het dan.

5 jaar geleden

Ik heb er ook weer 1. Bij mijn 1e pas na de bevalling maar nu begint de ellende echt al vroeg. Ik kan alleen maar zeggen. Haal curanol. Zalf en tabletjes. Tegelijk aan beginnen. Na een paar dagen voel je je wel iets beter

5 jaar geleden

Ik heb sperti zalf gehaald dat helpt gelijk de pijn te verlichten

5 jaar geleden

herkenbaar! ik vraag me af hoe dat werkt als je dat hebt voor de bevalling

5 jaar geleden

Reactie op girl1982

herkenbaar! ik vraag me af hoe dat werkt als je dat hebt voor de bevalling
Juist na de bevalling heb ik er enorm veel gekregen door het persen. Deed nog meer pijn dan de kleine knip. Kon er niet op zitten. Pijnstilling via een stopje in mijn poep. Vreselijk die aambeien.

5 jaar geleden

HemoClin aambeienspray

5 jaar geleden

Curanol zalf en tabletten! En na de bevalling zakjes appelstroop uit de vriezer er tegen. Hemels! Haha. Appelstroop blijft kneedbaar namelijk

5 jaar geleden

Reactie op Reiziger

Curanol zalf en tabletten! En na de bevalling zakjes appelstroop uit de vr ...
Hahaha herkenbaar! Ik had bij de eerste zakjes jam uit de vriezer 😂

5 jaar geleden

Ik heb er ook eentje uitwendig.. lijkt iets gegroeid te zijn, maar is niet echt opgezwollen/ rood en doet geen pijn - ook niet tijdens ontlasting. Zou ik daar ook al wat aan moeten of kunnen doen? Ik lees vooral dat die zalfjes tegen de zwelling werken, maar dat lijk ik dus niet te hebben (nog..). Pff.. die zwangerschap is bepaald niet zo romantisch als iedereen me voorspiegelde 😅

5 jaar geleden

Ik heb er ook eentje uitwendig.. lijkt iets gegroeid te zijn, maar is niet ...
Hoeveel weken ben je zwanger?

5 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Hoeveel weken ben je zwanger?
31 weken nu.