14 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz kinderwagen. Wij doen ons zoontje wel een jasje/dik vestje aan. Hij speelt ook veel met zo'n wagenspanner dus dan ligt hij met zijn armen boven de "deken". Verder hebben ik de jollein wikkeldeken erin liggen en die klap ik dicht, die dient voor nu als deken. Als het strakjes echt koud koud wordt denk ik dat ik nog een dekentje eraan toevoeg. Denk eraan dat de kindjes "stil" liggen en niet zoals ons bewegen (lopen)

4 jaar geleden

Ik heb een jas en een dekentje

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft het echt heel snel warm! Ik heb hem vaak met een jasje (nier overdreven dik jasje, net capuchon waar zijn hoofdje dan in ligt) en dan een dekentje over zijn beentjes liggen.. tussendoor voel ik vaak in zijn nekje offie nog warm is.. nu toe issie altijd warm als ik hem er uit haal.. Soms doe ik pantoffeltjes aan als het echt koud is.

4 jaar geleden

Jas en wikkeldeken die ik soms half open laat liggen. Afgelopen zondag met die koude wind had ik een onesie ipv een jas zodat der benen/voeten ook extra bedekt waren. We bleven dan ook vrij lang buiten (1-2 uur) 馃檪.

4 jaar geleden

Hier leggen wij haar vaak in haar warme slaapzak met dan nog een dekentje. Ik draag buiten inmiddels zelf ook m'n winterjas en voor baby's zeggen ze altijd dat je een extra laagje moet aantrekken.

4 jaar geleden

Jasje en een dekentje Of een dikke slaapzak zonder jas

4 jaar geleden

ik begin nu ik dit lees aan mezelf te twijfelen maar ik pak onze dochter helemaal in 馃槀. Lange mouwen romper, trui/vest, jas, deken en dan in de reiswieg met dekje. Toen ze net geboren was warmde ik de wagen op met kruikjes, binnenkort krijgt ze een skipakje. Ze is net als dr vader en ik een koukleum 馃槵.

4 jaar geleden

Reactie op augustbaby

ik begin nu ik dit lees aan mezelf te twijfelen maar ik pak onze dochter he ...
O nee hierhetzelfde. Maar ben "vergeten" erbij tr zetten dat ons zoontje ook nog een lange mouwen romper en dan een lange mouwen shirt/trui aanheeft onder zijn jasje

4 jaar geleden

Wij leggen ze onder een warm deken of slaapzak. Als het echt koud is slaapzak en een deken.

4 jaar geleden

Ik had dezelfde vraag ja. Doe ook tot nu toe nog geen jasje aan, omdat ik een dikke wollen deken en lakentje gebruik. Maar ben ook bang dat dit onderhand te fris wordt. Ik check haar nekje wel altijd tussendoor en dat blijft lekker warm.

4 jaar geleden

Hier gewoon lekker dik ingepakt hoor! Haar gewone kleren aan, met een hele dikke voetenzak en een winterjasje aan. Het dekje voor op de kinderwagen nog niet eens gebruikt, dan ziet ze al helemaal niets meer..

4 jaar geleden

Lange mouwen romper, lange mouwen tshirt of vestje, dik winterjasje en dan nog in een wagenzak馃槈

4 jaar geleden

Gisteren met 6 graden buiten: korte mouw rompertje, lange mouw shirt en skipak