30 Reacties
5 jaar geleden
Mijn vriendin werkt op de kraamafdeling in het ziekenhuis en die zei met een jongen is schoon verschuinen makkelijk, als die gaat plassen, plast die in elk geval niet over jou heen 🤣🤣🤣🙏🏼
Ik denk dat het meer een kwestie is wat je gewend bent. Mijn schoonzus zie ik zowel recht verschonen als schuin. Wij gaan onszelf ook beide aanleren. Net zo makkelijk!
Ik heb geen commode vergroter gedaan. Dus boven op de babykamer sowieso schuin, maar beneden bijvoorbeeld hebben wij ook een aankleedkussen in de kelder zodat ik ook op tafel kan verschonen als we gewoon beneden zijn
5 jaar geleden
In het begin hebben wij onze zoon in de lengte verschoond. Nu is hij ook prematuur geboren en kregen we dit als tip, omdat je dan meer geborgenheid kan geven. Je hebt oogcontact en je kan meer, dan als je zijwaarts verschoond. Toen hij groter werd, hebben we hem zijwaarts verschoond e.d. want het past niet anders op de commode. Eerste weken alles beneden gedaan op de keukentafel, toen we thuis waren. :)
5 jaar geleden
Reactie op waterlelie1996
Mijn vriendin werkt op de kraamafdeling in het ziekenhuis en die zei met ee ...
Hahah goede tip van je vriendin!! Wij krijgen ook een jongen dus idd handig om over na te denken ;)
5 jaar geleden
Reactie op Milou-S
In het begin hebben wij onze zoon in de lengte verschoond. Nu is hij ook pr ...
Had je geen last van het plassen tijdens het verschonen in de lengte?
5 jaar geleden
Ik heb mijn tweeling (jongen en meisje) altijd in de lengte verschoond. Wij hebben een bladvergroter op de commode.
In al die jaren heeft hij misschien 2x geplast, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Nu verwachten we weer een jongen en gaan we het weer zo doen. Ik heb het zo geleerd in de kinderopvang en vind het zo makkelijker om de luier goed te krijgen.
5 jaar geleden
Ik ben gewend vanuit mijn werk om in de lengte te verschonen en heb voor onze commode ook een blad vergroter. Ik merk echt dat in de lengte verschonen zorgt voor een echt contact moment. Ze kijken je aan, jij kan hun gezicht zien en zo is het echt even een kostbaar 1 op 1 moment. Dus wil dit bij m'n eigen kindje ook graag 🥰
5 jaar geleden
Wij hebben n bladvergroter gekocht bij de commode. Lijkt me veel makkelijker met t verschonen en aankleden. Ook denkend aan t trappelen met de beentjes tegen j producten en alles vastpakken ervan, leek me in lengte fijner.
5 jaar geleden
Ik heb een adviesafspraak gehad bij babypark en toen kwamen ze met dit aankleedkussen: https://www.babypark.nl/moomu-waskussen.html
De medewerkster vertelde dat je deze ook zonder bladvergroter in de lengte kan leggen. Zo kun je zef beslissen wat je gaat doen en heb later altijd in de breedte leggen. Ben er zelf erg blij mee!
5 jaar geleden
Je kan ook links of rechts naast de commode staan. Dan kan je lades ook gemakkelijk open doen en toch over lengte verschonen
5 jaar geleden
Reactie op B@byNR3
Ik heb een adviesafspraak gehad bij babypark en toen kwamen ze met dit aank ...
Voor 100 euro begrijp ik wel waarom ze die aangeraden hebben 😅
5 jaar geleden
Ik vind verschonen in de lengte fijner? Dus met beentjes naar mij toe. Maar dit verschilt voor iedereen. En ik heb de commode nog nooit gebruikt..