8 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben niet bij Kwantum geweest. Maar mocht je hem niet meer vinden, dan is het niet zo heel moeilijk om deze hanger zelf te maken, als je hem super graag wil hebben, denk ik. Misschien kun je iets met deze link/tutorial. Leuk verlof activiteitje 😉. https://mamablogger.nl/diy-regenboog-macrame-hanger-maken/

5 jaar geleden

Klopt, ik heb er zelf ook al 1 gemaakt maar vind zo'n slinger toch wat teveel werk hahah. Heb bovendien geen verlof want mijn vriendin is zwanger 😭 haha Maar bedankt voor de tip! Wie weet ga ik zelf nog aan de slag

5 jaar geleden

Reactie op M30

Klopt, ik heb er zelf ook al 1 gemaakt maar vind zo'n slinger toch wat tev ...
Ow sorry 🙈🙈. Stom eigenlijk dat ik zomaar aanneem dat iedereen hier zelf zwanger is! Maar in dat geval: zet haar lekker aan de slag 😜. Misschien dat je los ook nog wel van dit soort regenbogen kunt kopen (misschien op Ali?) en aan een slinger kunt maken. Ik zal m'n ogen voor je openhouden in de winkels 👍👍

5 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Ow sorry 🙈🙈. Stom eigenlijk dat ik zomaar aanneem dat iedereen hier zelf ...
Haha geeft niks hoor, is logisch. En dank je😊

5 jaar geleden

Wat jammer dat hij niet meer te vinden is. De H&M heeft wisselende slingers. Ze hebben nu deze, maar als je het een beetje in de gaten houdt zou het zomaar kunnen zijn dat ze ooit wel regenboogjes krijgen

5 jaar geleden

Zulke regenboogjes heeft aliexpress ook. Even op foto zoeken en dan vind je het vast ook in slinger model

5 jaar geleden

Waar woon je ergens ik heb die een tijdje geleden gezien bij de kwantum in Weert. Ik zou anders wat kwantums bellen of ze hem hebben. Dat scheelt je een hoop reistijd

5 jaar geleden

Reactie op Baby-Baby

Waar woon je ergens ik heb die een tijdje geleden gezien bij de kwantum in ...
Ik woon in de buurt van Utrecht. Helaas kun je kwantum niet meer bellen, zo jammer! Ik heb de 4 dichtstbijzijnde gehad. Weert is helaas veel te ver en ik kom ook nooit die kant op helaas..