29 Reacties

4 jaar geleden

Ik ga savonds altijd als hij in bed ligt.

4 jaar geleden

Ik neem mijn kleine nooit mee de badkamer in. Ik zet m meestal in de box of wipstoel in de woonkamer. En soms neem ik de babyfoon mee de badkamer in meer zodat ik hem hoor mocht ie jammeren. Maar als ie rustig speelt dan vaak ook geen babyfoon mee. Maar ik douche meestal snel als ik alleen ben met de kleine. Max 10-15 min.

4 jaar geleden

Oh en ik probeer trouwens ook vaak te douchen als hij zijn ochtenddutje doet.

4 jaar geleden

Ik neem mijn kleine in de New Born Set van de tripp trapp mee in de badkamer. Alhoewel dit niet vaak voorkomt 😉

4 jaar geleden

Ik douche wanneer hij slaapt of leg een boxkleed op de vloer in de badkamer met wat speeltjes, zo kan ik hem door de deur heen zien

4 jaar geleden

Van mij is nog wat jonger, maar ik vul zijn badje met zachte dekens en leg hem daar in met wat speeltjes. Zo kan hij mij zien en andersom. Hij vindt het allemaal erg interessant.

4 jaar geleden

Mijn man en ik douchen altijd samen net voor we naar bed gaan dus onze dochter slaapt dan gewoon. Is dat geen optie, douchen als je kindje slaapt of als je partner thuis is?

4 jaar geleden

Ik douch of samen met haar, of in de box of als zij naar bed is.

4 jaar geleden

Of tijdens het ochtenddutje of leg haar even in haar bedje met een knuffel. Of als ze lekker in haar wipstoel aan het spelen is ga ik ook snel. Als ze wakker is, douche ik wel altijd kort ;) Heb haar echt alleen de eerste 2 maanden meegenomen als ik ging douchen. Toen lag ze vaak op het aankleedkussen. Je kunt ook een boxkleed in de badkamer leggen als hij nog niet kruipt

4 jaar geleden

Wij douchen altijd samen, dan wel met z'n drieën. Eerst samen onder de douche, en daarna zit ligt hij op zijn verschoningsmat terwijl ik mijn haar kan wassen (mat op de grond).

4 jaar geleden

Ik ga vaak douchen als ze haar ochtenddutje doet. Of zij gaat in bad en il ga er naast douchen!

4 jaar geleden

Reactie op Baby14-08-2021

Ik ga vaak douchen als ze haar ochtenddutje doet. Of zij gaat in bad en il ...
Doen wij ook vaak inderdaad!

4 jaar geleden

Onze dochter is 7 maanden. Ze gaat lkkr samen met mij onder de douche 2x pw meestal. Andere dagen douche ik gewoon alleen en laat ik haar op n groot matras spelen op de grond met dekens aan de zijkanten tot ze niet valt. Ze is wel nog geen wilde moet ik zeggen qua verplaatsingen moet ik drbij zeggen. Tegen de tijd dat dat wel zo is dan douche ik gewoon alleen wanneer papa ook thuis is. We wonen nu nog in n appartement, haar slaapkamer is vlakbij de badkamer, dus als ik ga douche wanneer zij slaapt wordt ze weleens wakker, dus dat doe ik liever niet.

4 jaar geleden

Reactie op 4augustus2021

Mijn man en ik douchen altijd samen net voor we naar bed gaan dus onze doch ...
Ik moet meestal douchen als hij smorgens wakker wordt ik kan niet wachten tot hij zijn volgende slaapje doet.

4 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Van mij is nog wat jonger, maar ik vul zijn badje met zachte dekens en leg ...
Goeie tip!

4 jaar geleden

in nood leg ik haar op bad kussentje ze rold er niet af. of in de maxicosi(ze word er wel al tegroot voor 6.5maanden) of in een ikea kinderstoel vast in het riempje in de badkamer net hoe het loopt

4 jaar geleden

Even laten spelen in bed

4 jaar geleden

Als hij zelf niet gedoucht hoeft douch ik altijd als hij in bed ligt zowiezo met haren wassen daar ben ik altijd best lang mee bezig

4 jaar geleden

Ik ga douchen en de kleine ernaast in bad