22 Reacties
5 jaar geleden
Bij onze eerste hebben we van vrienden gezamenlijk een trip trap gekregen. Dat zou je ook kunnen vragen? Voor de tweede heb ik er eentje voor 6 euro bij de kringloop gevonden.. maar dan moet je wel heel veel mazzel hebben;) ik zie ze weleens goedkoper op marktplaats voor 20 of 30 euro. Die hebben dan alleen wel echt nieuwe verf nodig.
5 jaar geleden
Wij hebben een hele nette mét babyset van Marktplaats. Omdat ik het niet wilde gaan schilderen heb ik een mooie, bijna nieuwe, gekocht voor 100 euro. Maar er staan ook voor 30 euro op en die moet je gewoon zelf even oplappen😁
5 jaar geleden
Ik vind het wel zijn geld waard. Als kind zat ik zelf op een trip trap tot ik 15 was en nu wordt die stoel gebruikt voor de kleinkinderen en er zijn er al een paar. En nog blijft hij even stevig!
5 jaar geleden
Kidsmill up fijne dat je ook gelijk een wipper hebt en het zo op elkaar klikt.
5 jaar geleden
Blijven zoeken op Marktplaats. Wij hebben een stoel voor 50 euro gekocht die we wilden opknappen. Maar hij is nog zo mooi, dat het niet nodig is. Een Babyset met tray voor 40 euro. We zoeken nu alleen nog de Newborn set. Die staan voor rond de 60-70 euro op Marktplaats, vaak het oude model, terwijl ze nieuw 89 euro zijn als je de aanbieding in de gaten houdt. Wij hebben dadelijk dus voor minder dan 200 euro een Stokke Tripp Trapp die compleet is. Dat vind ik zeer acceptabel. Nieuw kost dit meer dan 400 euro.
5 jaar geleden
Wij hebben een complete Tripp Trapp set gekocht voor 450,-.
Stoel, new born set, baby set met tray, bandjes om kindje vast te zetten, kussentjes voor bij de baby set en kussentje voor als het kindje los in de stoel kan zitten. Het kost veel geld maar je heb er altijd plezier van. Ook zou je hem kunnen gebruiken als er nog een kleine komt.