13 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben van die zonneschermen die je om de autoruit heen trekt. Een soort sok over je raam. Ze zitten aan de binnen- en buitenkant perfect om het raam en zijn door de dubbele laag best verduisterend. We hadden er twee voor een tientje bij Halfords. We hebben op vakantie meerdere keren tegen elkaar gezegd dat het fijn is dat we deze gehaald hebben.
3 jaar geleden
Reactie op PietjePluk
Wij hebben van die zonneschermen die je om de autoruit heen trekt. Een soor ...
Ja die zag ik idd ook op google! Fijn dat die goed bevielen, ga ik daar ook is naar kijken. Thanks!
3 jaar geleden
Reactie op 0821
En zie je er als bestuurder ook nog goed doorheen?
Nee je kijkt er niet goed doorheen. Dat is even wennen, maar wel prima te doen.
Wij hadden ze aan beide kanten (achter), omdat de zon ook wel eens vanuit de andere kant komt en dan alsnog in het gezicht van ons zoontje scheen. Hoe dan ook: een grote aanrader voor weinig geld! 😁
3 jaar geleden
Reactie op PietjePluk
Nee je kijkt er niet goed doorheen. Dat is even wennen, maar wel prima te d ...
3 jaar geleden
Reactie op mamavanevi
Ja :)
3 jaar geleden
Ik klem een grote hydrofiele doek tussen het raam en/of zet de parasol van de kinderwagen open tussen de kinderstoel en de deur (als een soort schild 😝). Werkt allebei prima en kost niks!
3 jaar geleden
Reactie op Vdkdk
En als je een ongeluk krijgt, waar eindigt die parasol dan..?
Ik moet eerlijk zeggen, met een zó’n volgeladen auto als wij (en een hoop mensen met kinderen) tijdens de vakanties hebben zouden we er allemaal niet best vanaf komen 😅.. Maar de parasol zou denk ik niet zo heel veel kwaad doen, het is een flexibel ‘pootje’ en de rest zit boven haar hoofd, aan de zijkant (we hebben een grote en hoge auto).