10 Reacties
5 jaar geleden
Dit gevoel herken ik ook! Alleen twijfel ik vaak of het mijn baarmoeder of blaas is.
5 jaar geleden
Ik heb dit gevoel vooral bij me blaas. De gynaecoloog heeft gekeken of het een blaas ontsteking is maar dat is het niet. Mijn gynaecoloog zei dat het komt omdat je baarmoeder groter wordt en deze op je blaas drukt.
5 jaar geleden
Heb ik ook! Vooral als ik over een randje buig of zeg maar net te krap tussen muur en stoelrand langs loop. Voelt als een gevoelige buik
5 jaar geleden
Ik had dit gevoel bij de 20 weken echo. Toen ze over de plek ging waar de placenta zit. Ze zei dat dat normaal was 🤷🏼♀️ maar ik was zo bezig met de echo dat ik niet heb gevraagd waarom😅
5 jaar geleden
Ik had dit ook rond mijn 20 w, was indd gwn door dat je baarmoeder groeide, jammer genoeg was ik toen bij een andere gynaecoloog omdat de mijne afwezig was. Deze gaf me geen uitleg toen ik zei dat het redelijk pijn deed en erg onaangenaam voelde. Ze zei alleen iets met “ja dat kan best kloppen” 🙄
5 jaar geleden
Heb ik ook! Vooral als ik over een randje buig of zeg maar net te krap tuss ...
Dit herken ik ook!
5 jaar geleden
Reactie op Cathelijn
Kan ook obstipatie zijn! Bij mij gingen de klachten weg nadat ik zakjes gin ...
Wat voor zakjes heb je het dan over?
Heb er zelf ook laat van. 3e zwangerschap maar nog niet eerder zo ervaren. Gaat bij mij sinds gepaard met te strak hemd of vroeg die wat te strak zit, maar ook wanneer er een grote boodschap onderweg is