8 Reacties

4 jaar geleden

Klinkt heel erg als sprong 7 van Oei ik groei. Er staan hier al veel topics van moeders waarbij de kleine nu ineens weer slecht slaapt. Geen gouden tip behalve de mantra 'dit is een fase'. Er gebeurt nu veel in die lijfjes en dan heeft slaap even minder prioriteit helaas.

4 jaar geleden

Hier ook problemen met slapen. Voornamelijk in slaap krijgen. Vaak daarna wel onrustig maar wordt niet wakker. We zijn zelfs weer aan het in slaap wiegen 🥴

4 jaar geleden

Tijdje geleden heeft ze indd ook last gehad van onrust tijdens de avond/nacht-slaapje en toen dacht ik aan sprong 7. Het ging eigenlijk weer een tijdje goed. Maar misschien is hij nog niet voorbij dus. Dank je wel!

4 jaar geleden

Reactie op mahoney

Hier ook problemen met slapen. Voornamelijk in slaap krijgen. Vaak daarna w ...
Jaaaa precies! Ik merk dat ik ook weer met haar sta en wieg. Maar wil daar eigenlijk niet aan beginnen. Maar weet ook even niet hoe ik er mee om moet gaan zonder slechte slaap associaties aan te leren. Het is net wiskunde 😂

4 jaar geleden

onze dochter is ook al maanden een slechte slapen helaas ook overdag. wij hebben er aan toe gegeven en heb ik dus savonds samen op haar thempo het avonde spoken proberen te verhelpen. onze dochter kon ik ook zonder problemen neer legen en sliep ze zelfstandig in maar na klein dutje werd ze huilend wakker. weken lang vanalles geprobeerd niks hielp veel werken zelfs ave rechts en heeft ze verschillende avonden paniek aanval gehad. nu leggen we haar om 1830 in bed valt ze rustig in slaap enige wat ik weken gedaan heb is gewacht in haar buurt en meteen rustig uit bed opgepakt oberhaar hoofdje geaaid en beetje gewiegd vaak viel ze in 2 min weer in slaap en sliep ze paar uurtjes weken aan stuk nu slaapt ze inmiddels tot 2300a 0100 en geven we haar een beetje 60cc warme fles en valt ze weer in slaap tot de ochtend. voorheen was ze vaker wakker en nooit uitgerust

4 jaar geleden

Wat bij ons heeft geholpen is het slaapritueel verlengen. Wij doen echt alles heeeeel rustig en in fases. We zijn van 18:30-19:15 ongeveer bezig met haar slaapritueel. Eindigen met BV en even lekker wiegen totdat haar oogjes bijna dichtvallen en dan in haar eigen bed met haar speen.

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft precies hetzelfde. Slaapt overdag prima, maar wordt ‘s avonds sinds drie dagen na 45 minuten wakker en is dan ook minstens twee uur wakker. Als hij eenmaal weer slaapt slaapt hij wel door tot zes uur.

4 jaar geleden

Hebben wij ook een poosje gehad lekker mee naar beneden en wat later weer opnieuw proberen met opnieuw een fles en alles