6 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat hij zelf goed aangeeft wat hij nodig heeft. Ik wou dat onze zoon zo sliep! Geniet er nu nog maar van straks slapen ze niet meer overdag tijd vliegt voorbij

3 jaar geleden

Babies ontwikkelen als ze slapen. Lekker laten ontwikkelen en groeien dus. Zolang hij verder alert is zou ik me zeker geen zorgen maken. Alles is een fase 😜 kan straks zo weer anders zijn
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Hier ineens precies hetzelfde! Plots lange dutjes van 2 uur, en begint na 1 uur wakker alweer in haar ogen te wrijven. Dit is dag 3 nu

3 jaar geleden

Jaloers hahaha. Hier eentje die amper slaapt overdag. Geniet 😀

3 jaar geleden

Ja hier ook een baby die wel veel slaapt.. is nu wat ziekjes en heeft vandaag overdag bijna 7 uurtjes geslapen. Maar normaal ook wel 5 uurtjes! In de nacht ook vanaf 19:30, heeft het denk ik nodig 😉

3 jaar geleden

Sommige kinderen hebben aan 2 uur slaap overdag genoeg, de andere slapen er makkelijk 7.. ieder kindje os verschillend. Zou zeker naar je kindje kijken, t wordt vanzelf minder. Onze dochter is 6 mnd en 3 wkn, heeft ook zeker tot 6 maand heel veel geslapen ; max wakker tijd 1.5 uur, slaapjes van 2.5/3.5uur.. nu heeft ze n wakkertijd van 2 uur en doet ze slaapjes overdag van 1.5a2.5 uur.. (heel soms 3uur).