14 Reacties

5 jaar geleden

Vrienden hebben em en schijnt ideaal te zijn. Weet niet of je elize boers kent (vlogt op youtube ), maar in haar 'aflevering' waarin ze haar favoriete baby items beschrijft (zonder sponsoring), komt deze ook voorbij.

5 jaar geleden

Vrienden hebben em en schijnt ideaal te zijn. Weet niet of je elize boers k ...
https://youtu.be/AmMuWzHqdvM Deze dus. Komen meer handige tips voorbij.

5 jaar geleden

Een collega had deze en is er heel enthousiast over. Is in principe wel een uitkomst denk ik, maar als je weer gaat werken en het kindje is op de opvang of ergens anders dan thuis staat dat ding natuurlijk vaak niks te doen. Ik vind het persoonlijk zonde van het geld. Je kunt ook ipv flessenwarmers gewoon kokend water in een thermosfles doen en dat blijft ook echt uuuren warm.

5 jaar geleden

Je moet hem wel goed afstellen, mijn kraamverzorgster was in een gezin. Daar was hij verkeerd afgesteld, hierdoor had die new born baby zoveel last van krampjes! Dus dat is een een puntje waar je even op moet letten

5 jaar geleden

Ik heb een waterkoker gekocht die ook als temperatuur 40 graden kan doen. Waterkoker aan, 40 graden, poeder in flesje, schudden en klaarr

5 jaar geleden

Ik heb een beaba bib expresso ding. Super makkelijk, heel blij mee!

5 jaar geleden

In Nederland is het trouwens niet nodig om water vooraf te koken. Gewoon warm water uit de kraan is helemaal goed!

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties😊 De reden waarom ik deze wil is omdat hij ook goed de afmetingen en het schudden doet. Een magnetron, waterkoker of ander apparaat doet dit helaas niet. Het argument van dat wanneer de baby naar de opvang gaat en hij staat te niksen is inderdaad een goed argument. Ik zag dat ze op MP voor €150 staan dus hopelijk nog te verkopen voor die prijs. In dat geval heb je voor €80 iig de eerste paar maanden veel profijt ervan 😁

5 jaar geleden

In Nederland is het trouwens niet nodig om water vooraf te koken. Gewoon wa ...
Niet als je loden leidingen hebt, kan gevaarlijk zijn. Wordt wel voor gewaarschuwd. Geen idee hoe vaak loden leidingen nog voorkomen.

5 jaar geleden

Reactie op Marloussc

Niet als je loden leidingen hebt, kan gevaarlijk zijn. Wordt wel voor gewaa ...
Bedoelde met loden leidingen mag je geen warm water uit de kraan tappen omdat er dan loden deeltjes mee kunnen komen.

5 jaar geleden

Reactie op Marloussc

Niet als je loden leidingen hebt, kan gevaarlijk zijn. Wordt wel voor gewaa ...
Als je nog loden leidingen hebt, moet je zelf ook ook niet uit de kraan drinken (en je kookt de loden deeltjes er ook niet uit). In dat geval: barleduc en asap je leidingen vervangen 😅

5 jaar geleden

Warm water wordt overal afgeraden, ook in Nederland. Zie Voedingscentrum.nl Koud water uit kraan en dat opwarmen is beter.

5 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Warm water wordt overal afgeraden, ook in Nederland. Zie Voedingscentrum.nl ...
Hier even een screenshot.

5 jaar geleden

Nee wordt toch afgeraden. Koud kraanwater kun je gebruiken voor de voeding door op te warmen in magnetron, flessenwarmer of au bain Marie. Maar warm kraanwater wordt afgeraden (zowel door Voedingscentrum alsook waterbedrijven zelf, zoals BrabantWater) omdat oa boilers en geisers de waterkwaliteit negatief (kunnen) beïnvloeden.