12 Reacties
4 jaar geleden
Hier vaak hetzelfde (bijna 15 weken). Alleen geef ik borstvoeding. Telkens laat ze los, kijkt omhoog mij aan en moet kei hard lachen, dan weer snel aanhappen, om vervolgens weer opnieuw los te laten, mij aan te kijken en kei hard te lachen. Etc. Ze heeft er een spelletje van gemaakt 😂 En ik vind het te grappig om er niet om te lachen,… maar goed, niet echt effectief. 🙈
4 jaar geleden
Mijn dochter had dit ook, maar bij haar kwam dat door een korte tong- en lipriem. Die zijn nu gelazerd en drink nu weer goed!
Ze wilde wel altijd drinken, maar lukte niet waardoor ze gefrustreerd reageerde tijdens het drinken en vaak ook daarna (omdat ze niet genoeg binnen kreeg).
4 jaar geleden
Reactie op roosy_89
Hier vaak hetzelfde (bijna 15 weken). Alleen geef ik borstvoeding. Telkens ...
Ons dochtertje precies hetzelfde! Ze is nu 16 weken en doet dit nu al bijna 2 weken. Ben dan bijna een uur bezig met een voeding 🙈 Ook niet bij elke voeding overigens, meestal degene midden op de dag. 's Ochtends en 's avonds gaat het gelukkig goed.
4 jaar geleden
Reactie op roosy_89
Hier vaak hetzelfde (bijna 15 weken). Alleen geef ik borstvoeding. Telkens ...
Zoooo herkenbaar, ik vind het fantastisch...ze groeit goed dus ik maak me geen zorgen. Echt een pretkoppie heeft ze dan! Vooral dat lachen en dan huuuppp ineens weer terug aan de borst 🤣 ik smelt dan helemaal.
4 jaar geleden
Hier ook! Al 3 weken slecht slapen, wakker worden en echt huilen tot je ze oppakt, sinds enkele dagen ook slecht eten (ook zo stoppen en aankijken, lachen en dan verder drinken om direct terug te stoppen en me aan te kijken). Ze is vandaag 18 weken. Ik weet ook niet hoe het komt, ik hoop alleen dat ik snel terug rustige nachten heb, want het weegt door 🥲
4 jaar geleden
Ja meisje hier (16 weken) ook! Sinds 3 weken ofzo. Ik noem het altijd maar haar adhd momentjes. Ze wil dan gewoon alles in haar omgeving meemaken en heeft gewoon heel veel energie ofzo! Ze liet een tijdje terug echt halve flessen staan omdat ze er gewoon niet de focus voor had. Nu zijn het een paar flessen per dag die niet haar volledige aandacht krijgen. Ach, kind groeit goed. 👌
4 jaar geleden
Hier hetzelfde. Ik heb de lactatie kundige gebeld en die vertelde dat het er bij hoort rond deze leeftijd. Ze laten zich meer afleiden door de wereld om zich heen. Bij borstvoeding leren ze efficiënter drinken waardoor ze binnen een paar minuten al voldoende hebben. Ik kreeg vooral het advies er geen strijd van te maken, als ze honger hebben drinken ze echt wel.