17 Reacties

4 jaar geleden

Dit is de peuter schaal volgens mij, baby vervoer je met de maxi cosi en maxi cosi houders in de bakfiets

4 jaar geleden

Idd in de maxicosi

4 jaar geleden

Dit is de peuter schaal volgens mij, baby vervoer je met de maxi cosi en ma ...
Nee dit is de babyschaal, in de babboe big kan geen maxi cosi

4 jaar geleden

Hi! Het klopt idd dat deze recht op zit… Vriendin van mij heeft deze ook voor haar kleintje en die zit ook zo🤪

4 jaar geleden

Is er dan geen verkleiner voor het hoofd

4 jaar geleden

Is er dan geen verkleiner voor het hoofd
Heb ff zitten kijken op internet maar die worden wel verkocht zo te zien. Maar de standaard is idd deze bak.

4 jaar geleden

De bak die jij hebt is vanaf 7 maanden (kindje van vriendin van mij is 6 maanden dus dat klopt dan wel) En die foto die ik net geplaatst heb is vanaf 0 maanden

4 jaar geleden

Wij hebben een fietskar en daarin ook de babyschaal. Mag van 0-9 maanden gebruikt worden. Ze zit best wel rechtop. Hoort zo blijkbaar. Hier was ze 9 weken. Bij ons kunnen we het met de riempjes vastzetten dus helaas geen tips.

4 jaar geleden

Dit is de baboe babyschaal. De gene die getoond wordt op de foto is inderdaad de peuterschaal. Zoals je ziet ligt onze jongen er half in. Er zit een extra hoofd en rug verkleiner bij om extra stevigheid te bieden. Ik neem hem eigenlijk al hier in mee vanaf dat hij 7 weken was.

4 jaar geleden

Kun je niet de maxi cosi erin doen? Lijkt me beter

4 jaar geleden

Reactie op sasselmans

Dit is de baboe babyschaal. De gene die getoond wordt op de foto is inderda ...
Nee wij hebben ook echt de babyschaal, of er moeten 3 varianten zijn en Melia heeft ons nog een verkeerde gestuurd. (Er zat er al eentje in, dat was de peuterschaal, degene die wij hebben gekocht is toch beduidend anders.) Hebben jullie een Melia of eentje van Babboe zelf?

4 jaar geleden

Reactie op M30

Kun je niet de maxi cosi erin doen? Lijkt me beter
Kan niet bij deze versie helaas.

4 jaar geleden

Babboe zelf spreekt wel over maxi cosi dragers

4 jaar geleden

Babboe zelf spreekt wel over maxi cosi dragers
Klopt, en ik hoopte ook dat we de maxi cosi erin konden zetten, maar we hebben een babboe big en dat kan dus niet helaas. Stond op de website ook. Lastig wel hoor om goed te kunnen achterhalen hoe alles precies moet. Maar ik ga er maar vanuit dat het goed is zo. Zou ook niet weten hoe het anders moet en instructies geven dit ook aan.

4 jaar geleden

Reactie op Rosannelalala

Nee wij hebben ook echt de babyschaal, of er moeten 3 varianten zijn en Mel ...
Wij hebben die van babboe zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Rosannelalala

Nee wij hebben ook echt de babyschaal, of er moeten 3 varianten zijn en Mel ...
Wij hebben ook 1van Melia, maar wel de verkleinset er ook in, onze zoon zit er zo in!

4 jaar geleden

Reactie op MichellevVeggel

Wij hebben een fietskar en daarin ook de babyschaal. Mag van 0-9 maanden ge ...
Bij ons zit er achter de plek van de babyschaal een rits. Als je die open doet kan de schaal liggen. Dus als je van de achterkant kijkt heb je eerst de rits naar de boodschappenbak en dan aan een kant achter de zitting van de kinderen zit nog een rits. Ik weet niet als dit bij jou ook is.