16 Reacties

4 jaar geleden

k zou gewoon een goedkopen ipad dan aanschaffen met goed hoesje. je hebt via playstore veel kindvriendelijke apps zoals youtube kids nijntje bollo bing babyspelletjes

4 jaar geleden

Meen je dit nou echt? 😱😱

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Het is niet voor hele dag gebruik hè. Ik vraag ook tips en info. Maar zou het fijn vinden als we uit eten gaan of lange reis in de auto etc of hier baby vriendelijke spelletjes of filmpjes voor zijn. Ook leerzame dingen. Het is niet de bedoeling dat dit elke dag gebeurd meer voor als je de deur uit gaat en als er leuke leerzame spelletjes opstaan mag dat ook

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Hier ook hoor! Wat een veroordelende reactie

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Nou hier zet ik haar ook iedere dag even voor de tv. Dat ik even kan koken of douchen dat ze in slaap kan vallen

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Wauw, meen jij dit nu echt? 😱😱 Is het jouw kindje? Nee! Ben jij er verantwoordelijk voor? Nee! Is het jouw opvoeding? Nee! Laat iemand gewoon on hun waarde, joh. Als je het er niet mee eens bent prima, maar reageer in ieder geval met respect, of gewoon niet. @ts er zijn van die vtech educatieve 'ipads' maar of dat voor die leeftijd er is geen idee.. en misschien heb je iets aan deze tip (of niet, ook goed!). Kijk samen een filmpje en benoem alles wat je ziet. Zo ondersteun je actief de taalontwikkeling tijdens een passieve activiteit. En 'Hey bear sensory' hebben filmpjes speciaal voor babies.

4 jaar geleden

Reactie op KrissP

Wauw, meen jij dit nu echt? 😱😱 Is het jouw kindje? Nee! Ben jij er veran ...
Precies dat. Het is spelenderwijs leren. En tuurlijk ook weleens voor gemak. Maar ik vind de grote tv in de woonkamer nogal erg groot haha. Het is net een bioscoop voor de kleine haha. Vandaar dus wat info. Bedankt voor de tip ik ga morgen opzoeken hey bear sensory

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Hier zit hij ook iedere dag wel even voor de tv hoor enige manier om zijn vaste voeding rustig te kunnen geven

4 jaar geleden

Reactie op M30

Meen je dit nou echt? 😱😱
Hier ook al zo’n loedermoeder die zijn kind voor de tv zet. Lekker sochtends wakker worden in bed met bumba 😃 ik heb dagen dat de tv niet aangaat, maar nu hebben mijn vriend en ik corona, en zijn we helemaal even lekker loeder ouders, en gaat de tv wat vaker aan …

4 jaar geleden

Ik schrok er gewoon even van. Kinderen kunnen zich zo leuk vermaken met speelgoed. De ipads enzo krijgen ze dalijk op school al. Voor eigen fantasie ontwikkeling enzo is simpel speelgoed juist al genoeg dus vind het gewoon zo zonde dat kinderen, vooral onder de 2, al voor tv of iPad gezet worden. Zijn inderdaad niet mijn kids maar wat ik zeg ik zou dit echt nog niet stimuleren omdat het gewoon geen enkel voordeel heeft. Kinderen worden er juist passief van en het maakt dat ze zich moeilijker zelf kunnen vermaken straks

4 jaar geleden

Ik laat mijn dochter ook wel eens een filmpje kijken van wezel en pip op mn telefoon, vind ze geweldig. Maar ben er de laatste tijd toch wel voorzichtig mee, omdat ik een artikel over beeldschermtijd las. Kindjes onder de 2 het liefst niet op een beeldscherm laten kijken omdat dit slecht is voor de ogen. Steeds meer kindjes worden hierdoor bijziend. Sindsdien ben ik er dus wel alerter op (ook bijv videobellen ed)

4 jaar geleden

Reactie op M30

Ik schrok er gewoon even van. Kinderen kunnen zich zo leuk vermaken met spe ...
Jaa idd… ieder zijn eigen keuze maar de mijne is het ook niet.

4 jaar geleden

Vanuit mezelf was ik niet zo'n voorstander van schermtijd bij een baby, maar de praktijk leert dat af en toe videobellen met z'n tante of samen een programma op Zapp kijken heel leuk blijkt te zijn. Dus ik ben over dat vooroordeel heen gestapt 😉 Wat je mening ook is, ik denk dat er weinig moeders zijn die de intentie hebben om hun kindje de hele dag voor de tv te zetten in een wipstoeltje. Dus vragen om tips en tricks is alleen maar goed! (maar dat is dan weer mijn mening)
Die van ons mag af en toe masha en de beer kijken(vind hij helemaal geweldig) Max 10 minuutjes.. En s’morgens heb ik Zappelin op staan en dan vooral het liedje vind hij erg leuk en daar dansen wij dus samen op😬 Kwa filmpjes heb je ook baby Einstein dan schijnt dan door de aparte bewegende beelden wel educatief te wezen😅 Voor de rest lekker doen waar jij je goed bij voelt en diegene die commentaar hebben kijk eerst naar je eigen opvoeding😄

4 jaar geleden

Reactie op M30

Ik schrok er gewoon even van. Kinderen kunnen zich zo leuk vermaken met spe ...
Niet elk kindje kan dat (altijd). Hier kon mijn zoontje prima zelf spelen zolang hij mij maar zag. Maarja ik wil ook weleens plasse/tandenpoetsen whatever zonder dat de pleuris uitbreekt. Dus vaak zette ik 's ochtends baby tv aan voor 10 min zodat ik even vlug wat dingetjes kan doen. Sinds deze week kan meneer wel z'n eigen ineens vermaken en gaat de tv eigenlijk ook niet aan.

4 jaar geleden

Hier ook al zo’n loedermoeder die zijn kind voor de tv zet. Lekker sochtend ...
Hahaha die van mij heeft zovaak bumba gekeken dat ze nu continue bumba roept 🤣🤣🤣🤣