19 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou haar lekker bij oma laten. 1 dan hebben jullie ff lekker samen zijn, dat is ook heel belangrijk en 2 denk niet dat de wellness een juiste plek is voor baby’s.
Veel plezier!❤️
4 jaar geleden
Ik zou haar idd bij oma laten, lekker even genieten samen
Maar even een andere vraag, ik vraag me af hoe ga ik naar een wellness terwijl ik borstvoeding geef. Ik heb namelijk, als ik bijv ga douchen, dat mijn borsten lekken zodra die bh uit gaat🤣 heb jij daar geen last van?
4 jaar geleden
Wat de andere meiden ookal zeggen: ik zou lekker oppas regelen. Voor jezelf wel zo relaxt even er fijn uit en quality time samen. Beiden tegelijk in de sauna lijkt me met een baby ook geen optie qua hitte dus erg ongezellig. En verder gaan andere bezoekers ook naar de sauna voor hun rust dus kan ik me voorstellen dat dat minder gewaardeerd wordt. Ik heb bij de sauna overigens ook nog nooit een baby gezien.
4 jaar geleden
Ik denk dat een baby niet welkom is bij een welness.. als ze gaat huilen is dat niet echt fijn voor de mensen die er komen voor hun rust. Denk inderdaad ook aan lekkende borsten op de momenten dat je zou moeten voeden of aan je kindje denkt. 🙂
4 jaar geleden
Reactie op Mamadejong
Ik denk dat een baby niet welkom is bij een welness.. als ze gaat huilen is ...
Het is een privé welness dus we hebben onze eigen ruimte dus van andere mensen hebben we geen last. Toen ik belde was ze welkom van de uitbater toen ik zei dat ik pas bevallen was. Ik ging zowizo nog eens kolven voor ik vertrok. Maar denk idd dat we haar bij oma zullen laten
4 jaar geleden
Reactie op babyonntheway
Ik zou haar idd bij oma laten, lekker even genieten samen
Maar even een an ...
Ik heb zowizo al geen al te vette productie dus heb nog geen last gehad van lekkende productie. Ik geef gekolfde bv gecombineerd met kunstvoeding aangezien ik iedere keer maar 100cc kan afkolven. Gelukkig drinkt ze ng niet meer of 100 dus kan ik de kv nog even achterwege laten
4 jaar geleden
Reactie op Itepietje
Wat de andere meiden ookal zeggen: ik zou lekker oppas regelen. Voor jezelf ...
Het is een privewelness dus we hebben eigenlijk een soort living met verschillende ruimtes die afgesloten zijn. Ik zelf ga al niet in de sauna omdat ik niet tegen die hitte kan. Ik ga enkel maar in het zwembad en in de jacuzzi 😂 zo zonde omdie bon anders weg te smijten xpxp mijn vriend gaat natuurlijk in alles
4 jaar geleden
Lekker met je partner genieten en de kleine naar oma brengen. Vind oma vast heel lekker even wat alleen tijd met jullie kleintje. Dit moet wel goed voelen voor jou/jullie natuurlijk! 😘
4 jaar geleden
Ik ben precies de enige maar ik zou ze zeker meenemen! Lekker met jullie drietjes genieten. Meeste babytjes vinden de jacuzzi (als je de bubbeltjes af laat) super lekker. Mss kan je nog een drijfmatrasje van doomoo of een nekband bestellen zodat ze lekker kan meetrappelen. Borstvoeding geven gaat trouwens super goed in een warm bad! Mensen geven geld voor een babyspa! Best is natuurlijk ene jacuzzi die zout genereerd zodat je geen chloor int water hebt. Maar voor ene keer maakt dat niet uit zenne. Belangrijkste is dat jullie je goed voelen bij je keuze meenemen of oma... mijn keuze is zeker meenemen 🤩😍