12 Reacties
4 jaar geleden
Waarschijnlijk krult ie zn tenen nog flink in de schoen? Zoja dan is ie er nog niet helemaal klaar voor
En ja het kost wel enigzins moeite. Veters helemaal los en geduld bewaren hhaa
4 jaar geleden
Ik heb net de eerste schoentjes gekocht voor mijn zoon.
In de winkel is zijn voetje gemeten en als tip kreeg ik mee dat je hem best tegenover je zet (eventueel bij iemand op de schoot of liggend) en dat je zijn been best vastneemt bij de knieplooi en niet bij de enkel.
Als je de enkel past zouden ze de tenen krullen als reactie.
Ik weet niet of je dit al doet?
4 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/kinderkleding-74-116/alle-kinderkleding/schoenen-en-slofjes/prenatal-baby-sneaker-1393960011.html?dwvar_1393960011_kleurnaam_60=White&cgid=#q=schoenen&start=25&sz=24
Deze heb ik. Ze hebben ze ook in veter variant die is wel op voorraad
4 jaar geleden
Even nieuwsgierig... maar loopt hij al goed los? Want anders is het sowieso af te raden om schoentjes aan te doen. En wat mamatobe1996 al zei is dat hij waarschijnlijk zijn tenen erg krult. Wanneer hij goed los loopt zou hij een schoentje met hele flexibele zool (vergelijkbaar met sloffen zeg maar) aan kunnen. En een trucje die ik wel eens in de schoenenwinkel toepaste bij hele jonge kinderen is even onder het voetje kriebelen waardoor de tenen omhoog gaan zeg maar.
4 jaar geleden
Hier hetzelfde... mijn dochtertje heeft een hoge wreef dus past een hoop schoentjes helaas niet... ik heb nu lage nikes met klittenband en canvas schoentjes met klittenband die kan ik dan zo strak stellen als nodig is want ze heeft haar schoentjes heel snel uit... ik heb nu van die soort sokken met zool hopen dat ze die wel aan kan houden....😬
4 jaar geleden
Reactie op Joanne22
Thanks!! Ga ik daar eens voor kijken als ze weer voorradig zijn haha!! Misschien dat die beter werkne
4 jaar geleden
Reactie op Kersje30
Even nieuwsgierig... maar loopt hij al goed los? Want anders is het sowieso ...
Thanks voor je reactie! Nee hij loopt nog niet los.. staat wel steeds steviger en kan zich optrekken.. misschien toch nog wat te vroeg (het zijn wel echt baby schoentjes zeg maar dus met een hele zachte zool en uiteindelijk is het ook wat meer voor het oog als we weg gaan (in de kinderwagen zeg maar).. maaaaar ik trek ze niet kostte wat kost aan.. ik ging het proberen maar het werkt niet dus heeft hij gewon lekker sokjes aan 😁 bedankt voor je tips!
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef.
Maar deze schoentjes zijn misschien niet mooi maar zijn erg goed voor het leren lopen. Daarnaast zitten ze ook comfortabel aangezien het alleen een zool heeft en de rest sok is. Past dus ook bij hoge wreven. Volgens mij kostte ze €10,- zoiets.
Attipas babyschoenen