12 Reacties

4 jaar geleden

Waarschijnlijk krult ie zn tenen nog flink in de schoen? Zoja dan is ie er nog niet helemaal klaar voor En ja het kost wel enigzins moeite. Veters helemaal los en geduld bewaren hhaa

4 jaar geleden

Ik heb net de eerste schoentjes gekocht voor mijn zoon. In de winkel is zijn voetje gemeten en als tip kreeg ik mee dat je hem best tegenover je zet (eventueel bij iemand op de schoot of liggend) en dat je zijn been best vastneemt bij de knieplooi en niet bij de enkel. Als je de enkel past zouden ze de tenen krullen als reactie. Ik weet niet of je dit al doet?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje1992

Ik heb net de eerste schoentjes gekocht voor mijn zoon. In de winkel is zij ...
Nee nog nier eerder van gehoord? Thanks! Ga ik morgen proberen!!

4 jaar geleden

Mischien beginnen met hele flexibele schoentje(beetje slofjes achtig) ik heb ze van prenatal in witte sneaker met klittenband, maar die hebben dus echt een slofjes zool zeg maar. Gaan heel makkelijk aan en uit. Zal eens kijken of ik een link kan vinden.

4 jaar geleden

Even nieuwsgierig... maar loopt hij al goed los? Want anders is het sowieso af te raden om schoentjes aan te doen. En wat mamatobe1996 al zei is dat hij waarschijnlijk zijn tenen erg krult. Wanneer hij goed los loopt zou hij een schoentje met hele flexibele zool (vergelijkbaar met sloffen zeg maar) aan kunnen. En een trucje die ik wel eens in de schoenenwinkel toepaste bij hele jonge kinderen is even onder het voetje kriebelen waardoor de tenen omhoog gaan zeg maar.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde... mijn dochtertje heeft een hoge wreef dus past een hoop schoentjes helaas niet... ik heb nu lage nikes met klittenband en canvas schoentjes met klittenband die kan ik dan zo strak stellen als nodig is want ze heeft haar schoentjes heel snel uit... ik heb nu van die soort sokken met zool hopen dat ze die wel aan kan houden....😬

4 jaar geleden

Thanks!! Ga ik daar eens voor kijken als ze weer voorradig zijn haha!! Misschien dat die beter werkne

4 jaar geleden

Reactie op Kersje30

Even nieuwsgierig... maar loopt hij al goed los? Want anders is het sowieso ...
Thanks voor je reactie! Nee hij loopt nog niet los.. staat wel steeds steviger en kan zich optrekken.. misschien toch nog wat te vroeg (het zijn wel echt baby schoentjes zeg maar dus met een hele zachte zool en uiteindelijk is het ook wat meer voor het oog als we weg gaan (in de kinderwagen zeg maar).. maaaaar ik trek ze niet kostte wat kost aan.. ik ging het proberen maar het werkt niet dus heeft hij gewon lekker sokjes aan 😁 bedankt voor je tips!

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef. Maar deze schoentjes zijn misschien niet mooi maar zijn erg goed voor het leren lopen. Daarnaast zitten ze ook comfortabel aangezien het alleen een zool heeft en de rest sok is. Past dus ook bij hoge wreven. Volgens mij kostte ze €10,- zoiets. Attipas babyschoenen

4 jaar geleden

Reactie op EstelleGustavo

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef. Maar deze schoentjes zijn misschie ...
Thanks! Ik heb ze online inderdaad voorbij zien komen. Misschien toch goed om eens te proberen

3 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1996

Waarschijnlijk krult ie zn tenen nog flink in de schoen? Zoja dan is ie er ...
Dit ja! Klittenbandschoenen helpt wel hier.