14 Reacties
4 jaar geleden
Onze dochter slaapt twee keer perdag, om 9:00 uur tot 10:30 en in de middag uurtje ander half uur.
Zij is 10maanden, ik zie bij me dochter dat ze de hele dag druk in de weer is met lopen langs de tafel, kruipen, ontdekken. Misschien dat jou zoontje ook zo druk bezig is met van alles
4 jaar geleden
Beetje raar van de opvang omdat zo te zeggen. Elk kindje is toch anders wat is normaal. Misschien maakt je kindje een grote ontwikkeling door waardoor hij wat sneller vermoeid is (heeft mijn zoontje ook tijdens een sprong). Ook zijn kindjes op de kinderopvang sneller moe door alle prikkels daar.
4 jaar geleden
Klinkt niet abnormaal. Onze dochter slaapt 's nachts ongeveer 11 uur en overdag 3-5 uur.
4 jaar geleden
Mijn zoontje van 10 maanden slaapt meestal s nachts van 19:30-6:30 en dan slaapt hij overdag ook nog 2x 2uur meestal, soms zelfs langer. Als ik hem eerder wakker zou maken dan is hij snel moe en chagrijnig dus blijkbaar heeft hij het nodig. Zal bij jou zoontje ook zo zijn als hij verder gewoon vrolijk is en goed ontwikkeld 馃槉
4 jaar geleden
Mijn dochtertje is ook 10 maanden en slaapt meestal nog 3 keer per dag, soms 4 keer. Ze doet wel hazenslaapjes van 30 minuten. Op de opvang slaapt ze regelmatig langer, meestal doet ze daar 2 dutjes. Ze is ook de hele dag bezig met kruipen, optrekken, proberen stappen. Dat vraagt ook wel wat energie van zo'n kleintje, kan ik me inbeelden . Denk dat het aantal dutjes verschilt per kind, hoor.
4 jaar geleden
Lieve mama, ik lees niks geks!! Hier slaapt die van mij 2x per dag 2/2.5u sinds een paar weken. Hij zal het nodig hebben. Misschien zit hij wel in een sprongetje en heeft hij even extra slaapjes nodig. Wel gek dag een cr猫che dit zo op deze manier meld.
4 jaar geleden
Reactie op eliset
Meestal slaap hij 1 脿 2 u per dutje soms minder te zien ook( 3 x dut per da ...
Klinkt heel normaal. Onze dochter slaapt overdag tussen 2,5u en 4u. En kan al na 1,5uur terug moe zijn. Als ze wakker is, is ze ook wel hyperactief. Kan letterlijk geen seconde stil zitten. Elk kind is anders. 馃槉