6 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb als tip gekregen om het stoeltje meer liggend te plaatsen. Dus nadat je gordels vast heb gemaakt, even het stoeltje een klein stukje kantelen zodat haar hoofdje meer naar achteren leunt. Weet niet of je dit al deed, anders hoop ik dat het werkt 馃憤

4 jaar geleden

Gewoon de maxicosi in de auto zetten. Volgens mij mogen ze helemaal niet in een auto stoel als ze niet kunnen zitten

4 jaar geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Gewoon de maxicosi in de auto zetten. Volgens mij mogen ze helemaal niet in ...
Het gaat ook om een autostoel voor baby鈥檚. Maxicosi is een merk.

4 jaar geleden

Reactie op NikkyLL

Ik heb als tip gekregen om het stoeltje meer liggend te plaatsen. Dus nadat ...
Nee dit deed ik (nog) niet, maar ik zei het toevallig net tegen me man! Thnx vd tip!

4 jaar geleden

Ik volg even mee

4 jaar geleden

Hoe zit je baby met verkleiner? Hier pas met 4 maanden precies de verkleiner eruit gehaald maar mijn zoon is dus al zo鈥檔 70 cm nu 馃ぃ de eerste week dacht ik hmm hij zakt nog wel veel weg. Maar nu weer een flinke groeispeurt gehad in zowel lengte als spekkies 馃槣 en nu pas zit hij er echt goed in, zonder de verkleiner. En ik kantel de cybex ook altijd wat naar achteren als ik hem op de passagiersstoel naast mij mee neem, mijn man heeft ook de base die 360 graden draait en die gaat gewoon prima! Ik denk dat jou kindje nu net een beetje tussen de maat in zit van wel of geen verkleiner meer als ik je verhaal zo hoor!