Onze dochter zit nu al een paar dagen de hele tijd aan haar oor. Vooral haar oorschelp. Ze is niet verdrietig ofzo of anders.
Is dit een fase waarin ze haar oor ontdekt of moet ik hiermee naar de huisarts?
Ze is 7 maanden.
Geen tandjes die doorkomen? Deed ze hier namelijk ook, ook als ze moe is trekt ze aan haar oortje. Als je twijfelt kan je het altijd even na laten kijken. 😊
Hi,
Ik heb dit een paar keer mee gemaakt met mijn zoontje.
De eerste keer toen hij aan zijn oortje zat kreeg hij een paar dagen erna koorts. Ik ging naar de dokter en het bleek midden oorontsteking te zijn. Jij kreeg antibiotica.
Nu afgelopen week, zat hij weer aan zijn oortje.
Gister beet hij toevallig op mijn vinger en voelde ik dat zijn tandje door is!
Het kan dus echt veel verschillende oorzaken hebben.
Heeft ze koorts?
Je kan altijd naar de dokter gaan voor controle. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust!
❤️
Hi, mijn dochtertje doet dat ook en is inmiddels 2 jaar oud. Het is haar manier om aan te tonen dat ze moe is en zichzelf zo in slaap wiegt. Geen schade aan het oor hier.
Hier idd het zelfde. Gister bij de huisarts geweest. Er was niks aan de hand. Ze zit ook aan haar oor als ze moe begint te worden. Maar deze mevrouwtje trekt dan ook aan haar haartjes en dan heb ik een boos moe babytje die heel hard gaat gillen 😅
Hi,
Ik heb dit een paar keer mee gemaakt met mijn zoontje.
De eerste ke ...
Bedankt! Ze heeft geen koorts. Ik wacht anders het weekend even af maar anders inderdaad maandag even controle voor de zekerheid.
Tandjes lijken hier eeuwig te duren, maar wie weet nu toch echt 😂
Allemaal bedankt voor de reacties! Ik houd het nog even het weekend in de gaten en anders ga ik voor de zekerheid even langs de huisarts maandag. En ik zal eens in de gaten houden of het is als ze moe is. Ze doet het ook veel tijdens het drinken haha
Mijn zoontje doet precies hetzelfde, en ook hier lijkt hij al langere tijd met vlagen last te hebben van doorkomende tandjes. Ik hou het ook even in de gaten en ga anders maandag even langs de huisarts.
Vanavond zat ze de hele tijd aan mijn haar te friemelen en tussendoor aan haar oor. Ze lijkt het gewoon lekker te vinden ergens aan te friemelen. Ze was vandaag op het kinderdagverblijf en die gaven aan niets te hebben gemerkt (had ze gevraagd een beetje op te letten)