34 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 1 jaar ik werd heletijd wakker van zijn geluidjes terwijl hij niet huilde ofzo en nu heb ik de deuren open en de babyphone uit en nu slaap ik ook beter hierdoor als die echt wakker is en huilt hoor ik hem gelijk doe dan vaak even muziekje aan en valt hij weer in slaap als die later blijft huilen geef ik hem een klein beetje water in bed en loop dan weer weg 😀
3 jaar geleden
Ik heb hem bij mijn zoon van 3 nog steeds aan. Vind het heerlijk. Als ie wakker is kletsen we vaak eerst even via de babyfoon, hoef ik er niet direct uit 😁😁
3 jaar geleden
Ik heb hem aanstaan maar het geluid uit. Als ik mijn dochter hoor kan ik even op het scherm kijken wat er is, scheelt een hoop heen en weer lopen.
3 jaar geleden
Ik heb nog nooit de babyfoon aan gehad 's nachts. Metv6vweken is ze naar haar eigen kamer verhuisd. Onze deur staat open, die van m'n dochter is dicht (anders wordt ze al wakker als wij naar bed gaan) we slapen in kamers naast elkaar en ik hoor haar altijd! Dus voor ons werkt het ook zo
3 jaar geleden
Wij hebben vanaf het begin snachts de babyfoon uit en de deuren dicht. Alsnog wordt ik bij het kleinste geluidje wakker en kijk ik via mijn telefoon op de babyfoon
3 jaar geleden
Hier staat hij ook heel de nacht aan. Onze deur staat helemaal open en die van onze dochter op een kier. Haar kamer is vlak naast die van ons. Als ze dan 's nachts toch eens een geluidje maakt, kan ik snel even op de camera kijken. Geen idee hoe lang we dat blijven doen.
3 jaar geleden
Hij staat bij ons de hele nacht op VOX stand. Zo springt hij alleen aan bij geluid. Ik kan zelf instellen hoe hard het geluid moet zijn voor hij reageert. Wij slapen met beide deuren dicht en wij slapen achter in het huis en onze dochter voor. Wij horen haar anders dus niet😊 wij zijn voorlopig nog wel van plan de babyfoon te blijven gebruiken
3 jaar geleden
Heb hem aan staan maar het geluid en beeld op slaapstand dus als ik iets hoor druk ik even het schermpje aan
3 jaar geleden
Hier geen babyfoon in de nacht. Die gaat uit zodra ik naar bed ga.
Hij slaapt in de kamer naast ons, zijn deur op een kier en die van ons staat altijd open. Dus als het nodig is hoor ik hem altijd wel ☺️