34 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 1 jaar ik werd heletijd wakker van zijn geluidjes terwijl hij niet huilde ofzo en nu heb ik de deuren open en de babyphone uit en nu slaap ik ook beter hierdoor als die echt wakker is en huilt hoor ik hem gelijk doe dan vaak even muziekje aan en valt hij weer in slaap als die later blijft huilen geef ik hem een klein beetje water in bed en loop dan weer weg 😀

3 jaar geleden

Ik heb hem bij mijn zoon van 3 nog steeds aan. Vind het heerlijk. Als ie wakker is kletsen we vaak eerst even via de babyfoon, hoef ik er niet direct uit 😁😁

3 jaar geleden

Ik heb hem aanstaan maar het geluid uit. Als ik mijn dochter hoor kan ik even op het scherm kijken wat er is, scheelt een hoop heen en weer lopen.

3 jaar geleden

Ik heb nog nooit de babyfoon aan gehad 's nachts. Metv6vweken is ze naar haar eigen kamer verhuisd. Onze deur staat open, die van m'n dochter is dicht (anders wordt ze al wakker als wij naar bed gaan) we slapen in kamers naast elkaar en ik hoor haar altijd! Dus voor ons werkt het ook zo

3 jaar geleden

De mijne staat uit maar ligt op het nachtkastje. Als die wakker is of er is iets snachts zet ik hem aan om te kijken. Soms even muziekje aanzetten en dan slaap die weer. Dan gaat die direct weer uit.

3 jaar geleden

Ik heb 'm snachts aan omdat hij (10 maanden oud) een verdieping hoger slaapt. Ook al zou ik deuren open hebben (3 stuks) dan hoor ik 'm nog niet dus moet wel de babyfoon aan laten 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Nooit gehad volgens mij, we hebben de deuren op een kier en ik word inmiddels niet meer van élk geluidje wakker 😅

3 jaar geleden

Wij hebben vanaf het begin snachts de babyfoon uit en de deuren dicht. Alsnog wordt ik bij het kleinste geluidje wakker en kijk ik via mijn telefoon op de babyfoon

3 jaar geleden

Wij hebben hem nog steeds aan, wel op de zachtste stand.

3 jaar geleden

Hier staat hij ook heel de nacht aan. Onze deur staat helemaal open en die van onze dochter op een kier. Haar kamer is vlak naast die van ons. Als ze dan 's nachts toch eens een geluidje maakt, kan ik snel even op de camera kijken. Geen idee hoe lang we dat blijven doen.

3 jaar geleden

Hij staat bij ons de hele nacht op VOX stand. Zo springt hij alleen aan bij geluid. Ik kan zelf instellen hoe hard het geluid moet zijn voor hij reageert. Wij slapen met beide deuren dicht en wij slapen achter in het huis en onze dochter voor. Wij horen haar anders dus niet😊 wij zijn voorlopig nog wel van plan de babyfoon te blijven gebruiken

3 jaar geleden

Heb hem aan staan maar het geluid en beeld op slaapstand dus als ik iets hoor druk ik even het schermpje aan

3 jaar geleden

Babyfoon met camera staat op mijn nachtkastje🙈 ik word regelmatig wakker snachts en hoe slecht ook ik moet altijd even kijken of ze slaapt en of ze goed ligt. Denk dat het ook nog wel een poosje zo blijft🙈🙈

3 jaar geleden

Hier geen babyfoon in de nacht. Die gaat uit zodra ik naar bed ga. Hij slaapt in de kamer naast ons, zijn deur op een kier en die van ons staat altijd open. Dus als het nodig is hoor ik hem altijd wel ☺️

3 jaar geleden

Wij gebruiken nooit een babyfoon, ook niet overdag! Vind het chill op deze manier. Zeker als je de deur op een kier laat zou ik hem in de nacht echt uitzetten!

3 jaar geleden

Even off topic, maar de deur openlaten staan is qua brand gevaar erg gevaarlijk. Hierdoor gaat het vuur in korte tijd door het huis, en maakt degelijk verschil met deuren dicht! Hierdoor hebben wij ook babyfoon aan snachts op stand dat die aangaat als hij huilt.

3 jaar geleden

Onze babyfoon hebben we in de nacht na 5 min zonder beeld maar wel nog met geluid.

3 jaar geleden

Haar kamer op een kier, die van ons dicht, geen babyfoon, eerder hadden we onze deur ook open maar ze begint nu door te slapen 😌 Als we nog beneden zijn wel babyfoon aan is wel nodig in ons goed geïsoleerde nieuwbouw huis

3 jaar geleden

Ja babyfoon staat bij ons ‘s nachts aan. Onze zoon slaapt op 1e verdieping en wij op zolder

3 jaar geleden

En ben dat nog wel van plan tot hij een stuk meer ontwikkeld is in spraak en lopen