11 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee!

4 jaar geleden

Reactie op Ellaellaa

Ik lees mee!
Oh ook zo'n knapperd 馃槏

4 jaar geleden

Haha hier precies hetzelfde. Een mooie volle bos haar, maar staat recht overeind en nu ook nog een mooi kaal ligplekje馃ぃ

4 jaar geleden

Expeditie Robinson 馃き geweldige omschrijving. Hier ook een zoon met een volle haarbos. Ik heb zijn haar al 2 keer geknipt langs zijn oren en het kruin. Dat staat recht omhoog. Voor een foto (shoot) doe ik altijd even zijn haren nat maken met een water whipe en een beetje Zwitsal haarlotion (niet gel) in. En dat zit het kort even heel leuk 馃き

4 jaar geleden

Ik gebruik voor het haar van mijn zoontje de haargel van Zwitsal. Wij kammen het netjes naar de zijkant. Hij heeft wel iets minder haar dan jullie kindjes, maar echt wel een kapsel heeft ie. Vooral bovenkant veel haar.

4 jaar geleden

Een klein speldje kan misschien wel toch? Leuk zo鈥檔 vette bos haar 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Daphne7991

Helemaal in kerstthema

4 jaar geleden

Reactie op Daphne7991

Ja klinkt wel leuk maar met haar grijpgrage handjes vind ik dat soms eng, maar voor even kan dat wel!

4 jaar geleden

Reactie op Ellaellaa

Ik lees mee!
Ooh wauw wat een mooie bos haar zeg ! 馃グ

4 jaar geleden

Ik gebruik voor m'n zoontje altijd de naif haarlotion, werkt hier top! Hij heeft namelijk een slag in z'n haar en staat regelmatig alle kanten op 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik gebruik voor m'n zoontje altijd de naif haarlotion, werkt hier top! Hij heeft namelijk een slag in z'n haar en staat regelmatig alle kanten op 馃ぃ