12 Reacties

4 jaar geleden

Wat een lief babynestje! Helaas nog geen ervaring ermee maar hij ziet er heel comfi uit. Wij hebben er ook een besteld maar dan via https://www.rekel-shop.nl Hier een custom boxkleed + matching babynestje uitgezocht. Fijn voor kleine dutjes tussendoor in huis of op locatie!

4 jaar geleden

Reactie op Veertje88

Wat een lief babynestje! Helaas nog geen ervaring ermee maar hij ziet er he ...
Alleen onder toezicht hè? Die dikke rand kan gevaarlijk zijn

4 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Ik koop er geen 1. Of de baby onder toezicht daar in ligt of in de box of naast me op de bank maakt dan ook niet uit

4 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Uiteraard, goed om even te benoemen inderdaad!

4 jaar geleden

In principe zijn de babynestjes wel allemaal een beetje hetzelfde. Ik heb zelf een goedkopere en die volstaat ook. Is denk ik echt wat de voorkeur heeft. En inderdaad wel gebruiken onder toezicht.

4 jaar geleden

Ik vond het heel handig toen ik naar mijn ouders ging

4 jaar geleden

Ik heb zelf deze besteld. Vindt die van dockatot erg duur. Denk ook niet dat er veel verschil is tussen de babynestjes https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-eco-baby-mint-babynest-met-muziek-hc369443 (in t grijs)

4 jaar geleden

Ik naai ze zelf! Helemaal naar wens qua stoffen en dus ook mogelijk om dingen te matchen, als boxkleed.. Aankleedkussen hoezen etc! Heb gewoon een KVK, dus écht 'n officieel bedrijf haha

4 jaar geleden

Hij is prachtig en heel fijn.. ik zou zelf alleen nooit een witte uitzoeken. Kindjes geven vaak nog wat voeding terug en dat vlekt 😅

4 jaar geleden

Er bestaan veel no-sew video's die tonen hoe je zelf zo een nestje kan maken! Een vriendin deed het en het was simpel, ik ga het volgende week ook doen. Het lijk me zo leuk dat babytje in iets zelfgemaakt kan liggen♡♡

4 jaar geleden

Reactie op Jeeennx

Ik naai ze zelf! Helemaal naar wens qua stoffen en dus ook mogelijk om ding ...
Wat leuk! Wat is je website?

4 jaar geleden

Ik heb de Dockatot/Sleepyhead! Gehad bij de geboorte van mijn eerste. Ontzettend fijn, ik nam hem ook overal mee naar toe! Ik heb er ook vrij lang mee gedaan, maar mijn zoontje was bij de geboorte erg klein. Van anderen hoor ik dat ze er wel snel uitgroeiden. Ik ben in elk geval fan:-)