11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb net de Vogue superior deluxe gekocht. Wij zijn naar een fietsenzaak gegaan, en hebben meerdere fietsen getest. ik vond deze super. Helaas is er wel leverings problemen met accu's. dus ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy20212023

Ik heb net de Vogue superior deluxe gekocht. Wij zijn naar een fietsenzaak ...
Naar welke fietsenzaak ben je geweest? Bij ons in de buurt hebben ze nergens bakfietsen in de winkel om een testrit te maken alleen op bestelling..

4 jaar geleden

Wij hebben de dolly bakfiets aangeschaft! Super fijne bakfiets!!

4 jaar geleden

Hier de babboe city, een super fijne fiets omdat je fietst zoals een normale fiets. Ik heb toen ook een proefrit gemaakt op de traditionele driewielers maar de bochten door was echt een ramp. De fiets gaat naar rechts en je lijf ondertussen naar links, geen fijn gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op xxRenate

Naar welke fietsenzaak ben je geweest? Bij ons in de buurt hebben ze nergen ...
Bikersland in Kampen, die heeft er genoeg. weet niet of dat in de buurt ligt. dacht dat er ook iemand was die aan huis kwam, maar hoe dat werkt dat weet ik niet.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy20212023

Bikersland in Kampen, die heeft er genoeg. weet niet of dat in de buurt lig ...
Dankjewel! Het is iets te ver haha 馃槼. Ik woon zelf in Zeeuws Vlaanderen dus is meer dan 2,5 u rijden.

4 jaar geleden

Reactie op xxRenate

Dankjewel! Het is iets te ver haha 馃槼. Ik woon zelf in Zeeuws Vlaanderen du ...
Ooh dat is idd een beetje ver haha. hopelijk vind je een fietsenwinkel bij je in de buurt die het wel aanbied. raad je zeker aan om op verschillende te fietsen.

4 jaar geleden

ik heb de Lovens, is een tweewieler, net alsof ik op mijn gewone fiets fiets! heel blij mee, met de maxicosi inzet kon ons dametje al vroeg mee op de fiets

4 jaar geleden

Ik heb de Babboe E-city.. Ik was ervan overtuigd dat een 3wieler ideaal zou zijn.. Maar na het proef rijden was de keuze snel gemaakt, met 2 wielen rijdt vele malen soepeler..(Naar mijn ondervinding)

4 jaar geleden

Wij hebben de Nihola Family gekocht. 馃槉

4 jaar geleden

Wij hebben een Johnny loco bakfiets. Superfijne bakfiets. Er kan ook veel in, naast 2 of 4 kindjes