9 Reacties
4 jaar geleden
Naaar h猫, ja ik heb ook m鈥檔 momenten met kortademigheid hoor. De ene dag wel en de andere dag niet, gelukkig niet heel extreem vaak. Overigens slaap ik alleen op me rechter zijde( dit is het beste voor de baby) Ik gok dat je er niet zoveel tegen kunt doen.....
4 jaar geleden
Reactie op Littleloinontheway
Naaar h猫, ja ik heb ook m鈥檔 momenten met kortademigheid hoor. De ene dag we ...
Het wordt toch juist afgeraden om op je rechterzijde te slapen?
4 jaar geleden
Ik heb fysio want al met 20 weken had ik bekkeninstabiliteit dus ik was eigenlijk vrijwel snel begonnen.
Heb je een zwangerschap kussen aangeschaft ? Die heb ik ook sinds het begin en het helpt je echt om comfortabel te liggen. Anders word het ook aangeraden om met een kussen onder je rechter bil te slapen. Want dan knel je je ader niet die je nodig hebt om adem te halen.
4 jaar geleden
Op je zij聽slapen聽zorgt er voor dat de bloedtoevoer naar de placenta toeneemt zodat meer voedingsstoffen en zuurstof je baby kunnen bereiken. De beste kant is je聽linkerzij, maar ook op je rechterzij zit je helemaal op safe.
Ik slaap ook op m'n zij het liefst met voedingskussen tussen m'n benen. Ook met 2 soms 3 kussens onder m'n hoofd 馃槄.
Ik moet ook altijd m'n buik vast houden als ik me omdraai op bed. 馃檲
4 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik heb ook al sinds vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit en veel pijn met slapen. Ik slaap sindsdien met de babymoov dream belt. Echt een aanrader. Dit geeft ve steun aan je buik in de nacht. Sinds week 30 ook nog met een voedingskussen.
Op je (linker) zij slapen blijft de beste houding voor je kindje is mij vertelt. En ik hou dat vol door veel te draaien van zij naar zij en soms net wat verder door te draaien dat ik iets meer op mn bovenbeen ipv heup lig. Sterkte gewenst

4 jaar geleden
Heb het ook! Zelfs met autorijden ben ik kortademig en gaat m鈥檔 hartslag naar de 140. Je holle lichaamsader raakt dan tijdelijk verdrukt.
Dus tja het linkerzijtje is hier ook favoriet 馃槀 Maar rechts mag ook!
4 jaar geleden
Reactie op Mommytobe21
Het wordt toch juist afgeraden om op je rechterzijde te slapen?
Links bedoel ik daar slaap ik alleen op
4 jaar geleden
Alle andere opties zijn uitgesloten hier links is het beste voor de placenta en bloeds doorloop ;)