15 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook een hele tijd berg gehad! Kokosolie en andere smeerseltjes hielpen niet.
Van Drs Leenarts bergzalf gehaald, en weg 馃挜
Gewoon bij de Etos. Goed insmeren, uurtje (of 2) laten zitten. Daarna kam je het zo weg met het bijgeleverde kammetje. Haalde hele schilfers weg!
En ze vond het helemaal niet vervelend.
4 jaar geleden
Verl Kokos olie of baby olie en dan kan je het zo weg kammen je krijgt niet gelijk alles weg maar wel veel
4 jaar geleden
Reactie op peggyvandoorn
Verl Kokos olie of baby olie en dan kan je het zo weg kammen je krijgt niet ...
Ja dat werkt dus niet 馃槄 heb dat al gedaan
4 jaar geleden
Hier kreeg ik het uiteindelijk weg met baby huid/bad olie. Goed aanbrengen 2 uur laten intrekken. Daarna met een baby borstel flink borstelen tot het los komt. Gaat niet vanzelf maar met flink boenen of met de borstel er schuin op zetten zodat je het een beetje wegschraapt lukte het hier uiteindelijk prima. Onze dochter gaf geen kick dus kennelijk vond ze het niet vervelend. Wel komt het hier na een tijdje steeds weer terug.
4 jaar geleden
Wordt minder als ze ouder worden! Dr Leenarts zalf kreeg zoon hier hele akelige rode plekken van en hoor ik meer dus pas op eerst even testen
4 jaar geleden
Dit had me dochter ook ik heb oli op haar hoofd gesmeerd en met een borsteltje gekamt en zo ging het los en weg
4 jaar geleden
Ik zou wel oppassen met de bergzalf van dr Lenaarts. Hier ook geprobeerd maar bleek een combinatie te zijn van berg en gewoon eczeem. Hier kreeg ik de berg wel weg, maar werd het vurig rood eronder.
Op de foto lijkt het ook wat ge茂rriteerd eronder dus zou er vooral mee oppassen en desnoods even naar de huisarts
4 jaar geleden
Lijkt eerder eczeem dan berg of een combi, wegblijven van dat spul van dr leenarts daar gaat de boel alleen maar mee open liggen.
Huisarts inschakelen of wat je zelf nog zou kunnen doen is alle spullen met parfum even niet gebruiken en ipv neutral babyshampoo en dat met schoon water uitwassen en daarna neutral oid baby olie (iets zonder parfum) . Helpt dit niet dan echt naar de huisarts.