11 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust met zijn hoofd altijd tegen het hoofdbord aan. Lekker afgebakend 😄
3 jaar geleden
Sochtends is onze zoon ook altijd helemaal naar boven geschoven. Hoofd tegen rand aan.
3 jaar geleden
Reactie op Bolle buiken Show
Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust m ...
Dat gevoel hebben wij inderdaad ook. Ik denk dat al zou zet bed 2 x zo groot zijn onze dochter nog steeds graag in de hoekjes kruipt. En ze wordt er niet wakker van als ze tegen de randen stoot, dus wij laten haar haar gang gaan.
3 jaar geleden
Hier ook veel bewegen gedurende de nacht. Soms hoor ik ook een harde “bonk” maar geen huilen en ook niet wakker worden. Geen idee wat ze allemaal doet, ik heb namelijk geen babyfoon 😂..
Wel een luierbroekje (maatje groter dan overdag) aan nu zodat het minder verschuift en minder lekt.
3 jaar geleden
Reactie op Bolle buiken Show
Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust m ...
Ja, heb hetzelfde idee! Hier altijd overdwars op de buik met hoofd tegen één zijkant en voeten tegen andere zijkant. Bedje is van gietijzer en hoor af en toe ook zulke harde bonken 😬 maar slaapt gewoon door 🙂
3 jaar geleden
Ja hier ook! In tegenstelling tot wat veel anderen zeggen werd onze zoon er wel wakker van. Door een vakantie waar hij een hele week in een campingbedje sliep en ineens hele nachten bleef slapen zijn we hier achter gekomen. Sindsdien slaapt hij altijd in een campingbedje en slapen we (meestal) heerlijk door :)