11 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, niks aan te doen volgens mij 😉 hoort er bij! Heb hier niet echt het idee dat ze er wakker van wordt, ze draait wel weer terug uiteindelijk. Als ik zelf naar bed ga leg ik Donna altijd weer eventjes recht in bed.

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde. Ze is ook ontzettend beweegelijk maar wordt er niet wakker van. Lekker laten doorslapen

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust met zijn hoofd altijd tegen het hoofdbord aan. Lekker afgebakend 😄

3 jaar geleden

Sochtends is onze zoon ook altijd helemaal naar boven geschoven. Hoofd tegen rand aan.

3 jaar geleden

Hier danst onze meid ook door het bed. Gwn laten doen juist veilig het ledikant. Wij hebben een peuterbedje met bedhekje maar ook daar danst ze heel d'r bed door

3 jaar geleden

Reactie op Bolle buiken Show

Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust m ...
Dat gevoel hebben wij inderdaad ook. Ik denk dat al zou zet bed 2 x zo groot zijn onze dochter nog steeds graag in de hoekjes kruipt. En ze wordt er niet wakker van als ze tegen de randen stoot, dus wij laten haar haar gang gaan.

3 jaar geleden

Ons zoontje gaat het hele bed door, ik zie hem ook vaak liggen in tegenovergestelde richting dan waarin ik hem heb neergelegd 🤭 hij slaapt verder prima dus ik laat hem lekker.

3 jaar geleden

Hier ook veel bewegen gedurende de nacht. Soms hoor ik ook een harde “bonk” maar geen huilen en ook niet wakker worden. Geen idee wat ze allemaal doet, ik heb namelijk geen babyfoon 😂.. Wel een luierbroekje (maatje groter dan overdag) aan nu zodat het minder verschuift en minder lekt.

3 jaar geleden

Reactie op Bolle buiken Show

Ik heb het idee dat het ook veilig voor ze voelt. Mijn zoon slaapt bewust m ...
Ja, heb hetzelfde idee! Hier altijd overdwars op de buik met hoofd tegen één zijkant en voeten tegen andere zijkant. Bedje is van gietijzer en hoor af en toe ook zulke harde bonken 😬 maar slaapt gewoon door 🙂

3 jaar geleden

Hier ook! Heb zelf niet het idee dat hij hiervan wakker wordt

3 jaar geleden

Ja hier ook! In tegenstelling tot wat veel anderen zeggen werd onze zoon er wel wakker van. Door een vakantie waar hij een hele week in een campingbedje sliep en ineens hele nachten bleef slapen zijn we hier achter gekomen. Sindsdien slaapt hij altijd in een campingbedje en slapen we (meestal) heerlijk door :)