9 Reacties

3 jaar geleden

Ik merkte dat mijn dochter steeds vaker haar speen verloor in haar slaap. Wij zijn over gestapt op maat 2 toen ze 5 en halve maand was. Ze kan maat 2 beter vast houden in haar mondje en verliest hem niet continu hier dus wel positief.

3 jaar geleden

Mijn zoontje ging in het begin ook kokhalzen toen nog even maat 1 gehouden.. daarna paar weekjes later nogmaals geprobeerd en sindsdien geen probleem meer?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

bij ons hielp speen2 goed

3 jaar geleden

Reactie op SZ90

Mijn zoontje ging in het begin ook kokhalzen toen nog even maat 1 gehouden. ...
Thanx voor je reactie! Ik geef het nog even de tijd. Probeer het binnenkort weer ✌️

3 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik merkte dat mijn dochter steeds vaker haar speen verloor in haar slaap. W ...
Klinkt goed! En niet kokhalzen dus 🙂

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem. Speen valt snel uit en huilt dan omdat hij hem wel in wi. Met 6 maand speen 2 gekocht maar dat was geen succes. Vond hij duidelijk niet fijn. Toch maar terug naar 1. Nu met 7 maand worst ik echt gek van dat ie blijft uitvallen dus ik probeer af en toe 2, maar ik heb nog niet het idee dat hij hem daardoor beter in houd.

3 jaar geleden

Bij 6 maanden had ik mijn zoontje speen 2 gegeven. De eerste dag ging hij ook kokhalzen en er meer mee spelen. Speen 1 nog wel gebruikt en de tweede dag was hij over naar speen 2. Nu is hij 7 maanden, maar ik merk eerlijk gezegd niet echt het verschil of het beter blijft zitten of niet met slapen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is nu gecorrigeerd 5,5 maand en heb 2 geprobeerd. De 1e keer moest hij kokhalzen toen hij hem eruit wilde spugen en hij kwam terug in zn mond terecht 🙈. De 2e dag geprobeerd en nog 1x kokhalzen en de dag erna verdwenen. Hij bleef wel makkelijker zitten. Ik geef normaal alleen met in slaap vallen en hij spuugt hem sowiso al uit als hij rustig is geworden en in slaap valt. Ik probeer alleen met de 2 af en toe overdag terwijl hij nooit de speen overdag kreeg. Zit in sprong 5 en jammert continu en anders krijg ik hem niet stil.😵

3 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik merkte dat mijn dochter steeds vaker haar speen verloor in haar slaap. W ...
Same here!👌🏻.