44 Reacties
5 jaar geleden
Onze ouders en broer en zus nu al (8weken) hebben de 1e echo al gehad. De rest allemaal pas na 12 weken
5 jaar geleden
Wij hopen wat te kunnen vertellen na onze 1e echo met 7 weken volgende week. Vroeg, maar wij zitten in IVF traject. En iedereen om ons heen weet dat ook. En leven met ons mee. Dus willen dan ook kunnen delen als er wat gelukt is, ook als niet goed gaat
5 jaar geleden
Ouders met 8 weken (na de eerste echo) en de rest na de tweede echo met 12 weken.
Bij de tweede was het met 8 weken al nauwelijks te verbergen, dus dat verwacht ik nu ook weer.
5 jaar geleden
Wij hebben 25 januari pas de eerste echo. Met 9,5 week.
Ben bang dat we niet zolang kunnen wachten. Maar we proberen het nog even vol te houden en te verbergen.
5 jaar geleden
Mijn zus en zusje wisten het gelijk na de test..
Mijn moeder kwam er zelf al achter die zei moet je me niet iets vertellen ze kon het zien doordat ik dezelfde stippen op mijn neus heb als haar tijdens de zwangerschap.
Mijn schoonouders wachten we zo lang mogelijk mee sws tot 12 week.
We weten nu al dat die er niet echt op zitten te wachten😔.
En daarna mag iedereen het weten
5 jaar geleden
Wij vertellen het al heel snel. Wanneer wij weer uit quarantaine mag gaan we het mijn ouders en zwager en zusjes vertellen. Ik heb momenteel covid. Maar ik denk er zo over dat degene waar ik mijn verdriet mee kan delen als het niet goed gaat die vertel ik het. Als er dan wat is kan je je verdriet kwijt en zit he er niet alleen mee. Tevens zijn dat wel de mensen die het dichtste bij ons staan.
5 jaar geleden
Reactie op Mm85
Mijn zus en zusje wisten het gelijk na de test..
Mijn moeder kwam er zelf a ...
Wij hebben het ook aan mijn familie verteld. En ook aan de oma opa en oom van mijn man. Maar niet aan de ouders van hem want die gaan er toch niks van meekrijgen helaas.. ze zitten er ook niet op te wachten hoe spijtig ik het ook vind voor de baby en mijn man.
5 jaar geleden
Ik heb heb het verteld kerstavond aan mijn schoonouders en zus en vanavond aan mijn vader en broer. Zoals veel gezegd word mooi kerst kado
5 jaar geleden
Wij hebben onze beste vrienden ingelicht met 8+5. En de familie vertellen we het na de termijn echo op 4 januari, dan ben ik 11 wkn zwanger. Daarna zullen de collega's en andere vrienden volgen. We wachten met op social media zetten totdat ik echt een mooi zichtbaar buikje heb 😍
5 jaar geleden
Onze ouders wisten het gelijk na de test, ivm kerstdiner enzo.
Aan de rest vertellen we het tussen de 8 en 12 weken
5 jaar geleden
Aan onze ouders, zwager & schoonzus al verteld met krap 6 weken. De week erna verteld aan familie en met 8 weken aan collega's. De rest van de familie vertellen we het rond 9 weken, maandag nog een echo en een foto ervan delen we. Rond 11 weken vertel ik het aan mijn klas en daarna op social media.