16 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SAS1994
Onder de bekleding zit een knopje deze ingedrukt houden en aan de gordels t ...

Okee Dankje wel
3 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe dik een wat dikkere jas voor jullie is maar het advies (oa vanuit VVN) is om geen jas onder de gordels te dragen. Geloof dat er oa in Duitsland en Amerika proeven zijn gedaan en ben toen best geschrokken van die uitkomsten.
Niet belerend of betuttelend bedoeld gewoon ter info :)
3 jaar geleden
Reactie op Rosha88
Ik weet natuurlijk niet hoe dik een wat dikkere jas voor jullie is maar het ...
In de winter doe ik zeker wel een jas aan in haar stoel is anders toch veelste koud. Ze heeft nu iets dikkere jas aan dan toen het zomer was
3 jaar geleden
Ik vermoed dat er ergens een knop zal zijn waarop je moet drukken en dan aan de riemen moet trekken. Ik gebruik dat knopje dagelijks, voor ik de riemen losmaak, maak ik eerst de riemen langer. Zo kan ik ze nadien weer makkelijk goed over de schouders van onze dochter doen, vastklikken en weer stevig aantrekken. Als ik de riemen niet losser maak, krijg ik onze dochter de volgende keer niet vastgeklikt 🤭, ze zit stevig vast (zoals het hoort).
En inderdaad een dikke jas wordt afgeraden ivm de veiligheid.
3 jaar geleden
Reactie op 4augustus2021
Ik vermoed dat er ergens een knop zal zijn waarop je moet drukken en dan aa ...
Het is me gelukt 👍
Het is trouwens geen super dikke jas pff
Ik laat me dochter niet zonder jas doen als het koud is.
3 jaar geleden
Reactie op Rosha88
Los dekentje of speciale voetenzak die je tot bovenaan kunt dicht ritsen :) ...
Wij moeten namelijk stukje lopen naar de auto. Ik heb deze gekocht

3 jaar geleden
Reactie op Rosha88
Los dekentje of speciale voetenzak die je tot bovenaan kunt dicht ritsen :) ...
Als het even kan ga ik ook fietsen. Maar als het regent ga ik liever met de auto.
3 jaar geleden
Reactie op Anoniem!?!?
In de winter doe ik zeker wel een jas aan in haar stoel is anders toch veel ...
Ja dit doen wij ook. Moet ik m dan dalijk met een gevoelstemperatuur van -5 in de auto zetten zonder jas 🤷🏼♀️.
Snap dat het misschien niet veilig is, maar hoe doet de rest dit dan? Ik kan geen voetenzak vinden voor een autostoel groep 1, alleen voor de maxi cosi.
3 jaar geleden
Reactie op michelledd
Ja dit doen wij ook. Moet ik m dan dalijk met een gevoelstemperatuur van -5 ...
Ik heb een voetenzak van Jollein, eigenlijk voor in groep 0 maar met een beetje creatief zijn lukt het ook in groep 1.
Heb laatst wel een zak gezien voor groep 1, zal m zo even opzoeken :)
3 jaar geleden
Reactie op Rosha88
Ik heb een voetenzak van Jollein, eigenlijk voor in groep 0 maar met een be ...
Die hadden wij ook, alleen mijn zoontje is best wel lang en het past gewoon niet makkelijk, omdat de autostoel groep 1 groter is kwa zit ruimte.
Ben benieuwd 😊
3 jaar geleden
Reactie op michelledd
Jaa ik denk dat ik gewoon jas open laat staan in de auto. Mijn kind hoeft het niet koud te hebben. Vind het wel goed. Voetenzak is geen oplossing. Ik vind het onhandig. Jas weer aan doen in de auto is niet handig als je niet echt super grote auto heb.
3 jaar geleden
Reactie op ManonB87
Je kunt ook een dekentje gebruiken. Dat doen wij. ☺️
jaa dat zou ook kunnen. Maar onze auto staat niet voor onze huis. Dan moet ik haar zonder jas en dun jasje naar de auto brengen in de winter wel beetje koud
3 jaar geleden
Reactie op michelledd
Voksi maakt voetenzakken voor grotere kinderen die getest zijn in de auto. Wel even goed kijken welke wel & niet gekeurd zijn. Een wollen jas is ook goed warm, waterafstotend en niet dik.