22 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op ItStartsWithS
Wat is brauwsel als ik vragen mag :)
Blauwsel is een soort blauw poeder wst gebruikt wordt tegen het boze oog.
Ik weet in de antiliaanse cultuur wordt dat veel gebruikt.
Dat wordt weleens in het haar of onder de voeten gesmeerd.

4 jaar geleden
Reactie op Ronielle
...
Tegen het boze oog?

4 jaar geleden
Ja ik ga het zeker gebruiken voor mijn baby. En soms douche ik nu ook zelf ermee☺️

4 jaar geleden
Ja, ik ga het ook gebruiken. Wij gebruiken het altijd voor baby's en voor andere gebruiken

4 jaar geleden
Jaa Zeker, met me eerste ook gebruikt! You never no.
Heb nu ook het kettinkje weer alleen wil ik liever in het begin een armbandje halen alleen weet ik niet waar ik het kan halen die zwart rode..
Voor mezelf gebruik ik Florida water, heb een hele voorraad in huis staan. Zodat ik dat dadelijk ook kan gebruiken om me kleine de baden.
Ben Nederlands maar het is me ooit vertelt en sinds dien hahaa me moeder helpt me gewoon herinneren wanneer ik het moet halen als het bijna op zou zijn

4 jaar geleden
Ja ik ga het ook gebruiken. Mijn partner is van Surinaamse afkomst. Zijn tante wilt het komen doen dan. Ik vindt het goed.

4 jaar geleden
Ik gebruik het ook. Voor mezelf en douche mijn zoontje er elke keer mee. Zeker als er mensen op bezoek zijn geweest 😅 uit voorzorg, cusz you never know 🤭

4 jaar geleden
Reactie op Ronielle
...
In de Surinaamse cultuur is het heel gewoon om de baby ermee te baden maar ook voor de zwangere om ermee te baden...vanwege het boze oog en negatieve energie of negatieve spraak

4 jaar geleden
Reactie op Littleloinontheway
Waar kan je dit kopen?
Blauwsel
Bij de Surinaamse toko’s

4 jaar geleden
Ja ik gebruik blauwsel 1 soms 2 x in de week in mijn zwangerschap tijdens douchen en natuurlijk ga ik me baby er ook mee baden 💙