8 Reacties

4 jaar geleden

Geen idee 🥺 is dat je eerste kindje 👶🏻?

4 jaar geleden

Goede vraag. Ik weet het antwoord niet maar wel dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Jij hebt je best gedaan om haar gezond op de wereld te krijgen. Dat is op dat moment het belangrijkste. Zelf ben ik afgelopen woensdag gevallen met exact 39 weken zwangerschap. Uitgebreid gecontroleerd en gelukkig niks aan de hand met de baby. Maar ik heb zelf wel een flink blauw oog en mijn oogwit is ook rood. Ik vraag me af of dit bij het persen erger kan worden en ik er misschien blijvend soort van 'spataderen?' aan over kan houden? 🙈 Hopelijk krijg ik nog even tijd om te herstellen met mijn oog maar dat kan lang duren en de bevalling kan zich natuurlijk ieder moment aandienen..

4 jaar geleden

Mijn dochter had het ook in haar rechteroogje omwille van de druk en na 3 weken was het volledig weg, komt goed 🙂

4 jaar geleden

Voel je niet schuldig ❤️. Ik had dit zelf ook, mijn kindje niet.. Maar dit was binnen een week weer weggetrokken bij mezelf. No stress! Ik had ook overal vlekjes op mijn gezicht.. Kwam daar pas twee dagen later achter toen ik weer eens in de spiegel keek, niemand had er iets van gezegd 😂

4 jaar geleden

Mijn zoon had blauwe ogen en ik ook rode ogen van het persen, allemaal spikkels op m'n huid. Het trok bij mij wel snel weg

4 jaar geleden

Een vriendin van mij had dit ook. Dan heb je waarschijnlijk met je ogen dicht geperst (dat zei zei tegen mij). Ik weet nog dat ik hierdoor tijdens het persen dacht, ogen open ogen open 🙈 Ik had wel allemaal gesprongen adertjes in m’n gezicht. Ook van het persen. Dat was na een week weggetrokken.

4 jaar geleden

Oh trouwens. Bij m’n vriendin is het na een week of 4 weggetrokken met haar ogen.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties!