8 Reacties
4 jaar geleden
Ik zag laatst een hack waar een moeder haak kint op 1 been zetten, en dan op een neer ging met het been iets sneller.
4 jaar geleden
Hey mijn thuisverpleegtster raadde een osteopaat aan bij problemen. Ze controleren je kindje helemaal en verlichten pijntjes of ongemakken. Ik hoop dat dit misschien een oplossing kan zijn.
4 jaar geleden
Wat ons echt heeft geholpen om boertjes te laten is deze boerhouding. En dan met je been een beetje wiebelen. Als wij haar over de schouder leggen dan raakt ze ook zo overstuur. Wij voeden haar nu trouwens in de schwester liselotte houding, Google maar eens.. met deze houding krijgt ze minder lucht binnen waardoor het boeren makkelijker gaat.

4 jaar geleden
Reactie op SAS1994
Wat ons echt heeft geholpen om boertjes te laten is deze boerhouding. En da ...

Ja heb alle boerhoudingen al geprobeerd maar blijft overstuur
4 jaar geleden
Mijn dochtertje gilde ook iedere keer na de fles. Weken lang bleven ze bij ons volhouden dat zij reflux had en kreeg nexium voor haar maagje. Dit werkte niet en ze bleef overstuur ook nog 2 uur na de fles.. Ik bleef zeggen dat het geen reflux was en hield vol. Vorige week zondag nutrilon pepti voorgeschreven gekregen en ik heb een heel ander meisje na 3 flessen al.
Uiteindelijk blijkt het dus koemelkallergie te zijn.