11 Reacties

4 jaar geleden

Lactatiekundige gaf hier het advies om eerst de productie weer terug omhoog te proberen te krikken met extra vaak aanleggen/kolven. Als het goed is komt de balans tussen vraag en aanbod dan vanzelf weer op gang. Als dat dan alsnog niet lukt dan kan domperidon idd een goed middel zijn. Maar uiteraard aan jou wat je wil.

4 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Lactatiekundige gaf hier het advies om eerst de productie weer terug omhoog ...
Bedankt voor je reactie! ☺️

4 jaar geleden

Ik heb het genomen in het begin, omdat ik er 2 weken amper wat uit kreeg met kolven. Daarna ging mijn productie een stuk omhoog. Mag het wel maar 2 weken gebruiken en daarna moet je een hartfilmpje laten maken wil je ermee door zei de lactatiedeskundige.

4 jaar geleden

Ik heb het gebruikt tijdens mijn menstruatie. Had toen een enorme dip, en een paar dagen domperidon super. Had bij mijn oudste de ervaring dat na een dipje met kolven/aanleggen de productie vanzelf weer steeg, maar wij was geduldig en vond het heerlijk aan de borst. Mijn dochter heeft dit geduld niet en laat meteen los als het niet naar haar zin is 😅. Voor mij een uitkomst dus!

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee. Mijn lactatiekundige gaf aan 4 dagen 1 uur powerkolven en 3x2 stuks boezemvriendjes plus innemen. Heeft mij geholpen met mijn dip!

4 jaar geleden

3 x per dag 2 stuks.

4 jaar geleden

En dat heb ik 5/6 dagen gedaan

4 jaar geleden

Ik slik het nu al 3/4 maanden ofzo, omdat mijn productie nooit echt goed op gang is gekomen vanwege een verkorte tongriem en heel veel stress vanwege een pittige start. Bij mij helpt het zeker, maar heb wel een hartfilmpje laten maken.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Daley wil helaas ook niet meer live voeden... ik hoop dat het nog terug komt

4 jaar geleden

Reactie op SamNoelle

Bedankt voor jullie reacties. Daley wil helaas ook niet meer live voeden.. ...
Ojee. Ga je dan de domperidom proberen?

4 jaar geleden

Reactie op SamNoelle

Bedankt voor jullie reacties. Daley wil helaas ook niet meer live voeden.. ...
Kan het zijn dat je voor de eerste keer ingesteld bent/wordt? Dan kan de kleine tijdelijk even niet live willen drinken. Sterkte!