8 Reacties

4 jaar geleden

Waxen word in de laatste weken van de zwangerschap zeer sterk afgeraden in verband met mogelijke infecties bij de bevalling, van de open getrokken haarzakjes en poriën. Stel, je laat je maandag waxen, en je bevalt woensdag en je krijgt een infectie, dan heb je kans dat er zich een abces vormt op je schaamstreek. Dit is zeer onprettig en kan zelfs gevaarlijk zijn voor je herstel!

4 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Waxen word in de laatste weken van de zwangerschap zeer sterk afgeraden in ...
Een goede zaak zal je dan ook niet waxen, omdat hun aansprakelijk gesteld worden voor de infectie dan.

4 jaar geleden

Ze zijn echt wel wat gewend om te zien hoor 🙃 ik houd het zelf een beetje bij op gevoel en anders hebben ze maar pech hoor. Kan het niet meer zien maar daar letten ze echt niet op bij de bevalling hoor!

4 jaar geleden

Ik raad het zelf ook af.. afgelopen dinsdag heb ik me laten waxen en o m g wat deed dat toch pijn. Ik heb uit reflect mevrouw haar hand weggeduwd, en ben er gelijk mee gestopt. Ik heb me vaker laten waxen, maar tijdens je zwangerschap is je pijngrens laag.

4 jaar geleden

Ik deed het een maand voor ik uitgerekend was. A Vreselijk pijnlijk B alweer haar terug toen ik moest bevallen Advies laat het gewoon staan. Voorkomt ook infectie gevaar ect.

4 jaar geleden

Dank jullie voor de adviezen. Ik denk dat ik het toch maar skip. Hahaha mijn man heeft dan morgen toch een extra taak om handen want ik scheer praktisch blind met die buik in de weg. Wens jullie allemaal sterkte met de laatste loodjes.

4 jaar geleden

In week 35 laten waxen nu alweer haar en man man ik ging echt dood van de pijn. Tip doe het niet!

4 jaar geleden

Ik zie dat je je al bedacht hebt maar ook hier een zeeeer pijnlijke ervaring!!