4 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een zoontje van 5 maanden en ben al 3 keer naar de huisarts geweest.. zelfde wat jij zegt, hoesten verkouden en overgeven. Huisarts zegt dat hij ik orde. Longen en hart klinken normaal en zitten binnen de waarde….
Ik kijk het nog een week aan anders ga ik weer..
4 jaar geleden
Zoontje bijna 6 maanden en heeft dit nu ook. Hij is al 3 maanden verkouden en dat is nooit echt weggeweest. Elke keer opnieuw zeiden de dokters: er is geen wonder middel, dat gaat wel over. Wel ik was het beu. Onze zoon hoeste zich wakker, dronk slecht doordat zijn neus dicht zat. Had gelukkig geen koorts. Ik heb tegen de pediater gezegd dat we al 3 maanden dag in dag uit spoelen en dat het nooit helemaal weg gaat.
Ze hebben hem dan getest op corona, RSV en rotarix maar allemaal negatief. Blijkt dus een bronchitis. Uiteindelijk hebben ze nu met aandringen een puffer gegeven met ventoline en nog eentje (kan even niet op de naam komen) om zijn longen aan te sterken. Dit moeten we een maand aan een stuk doen. Hij kreeg ook een korte behandeling antibiotica. Na 2 dagen een heel ander kind en hij kan eindelijk terug vrij ademen. We gaan blij zijn als de wintermaanden gedaan zijn en hij erdoor is.
4 jaar geleden
Reactie op Alxndria
Zoontje bijna 6 maanden en heeft dit nu ook. Hij is al 3 maanden verkouden ...
Daar ga ik dan ook op aandringen. Dit probleem heb ik dus ook met ons zoontje. Zelf heb ik voor mijn hoest een puffer gekregen.
Huisarts wil hem overigens nergens op testen… volgens hun klinken zijn longen normaal en is zijn hartslag prima. Maar wat je zegt, verstopte neus, zichzelf wakker hoesten en niet goed drinken. Word er zo onzeker van. Kijk het nog een week aan anders ga ik weer. Cb heb ik ook al gemaild omdat hij dus 150 gram is afgevallen binnen een week tijd.
4 jaar geleden
Ik heb dit vroeger ook gehad. Bleek van de vaccinaties.. dus kijk daar eventueel ook eens naar want op de een of andere reden denkt niemand daaraan.
Ik heb puffers gehad eventjes toen maar er gelukkig overheen gegroeid.
Sterkte en succes met de kleintjes🍀