46 Reacties

5 jaar geleden

7+3

5 jaar geleden

Hey !! ik ben nu 8+4 en dit is mijn buikje nu

5 jaar geleden

8 +5 weken

5 jaar geleden

Hier 7 weken. Derde kindje en normaliter is mijn buik plat.

5 jaar geleden

7 weken, 2e kindje. Ben normaal zo plat als een pannekoek.

5 jaar geleden

Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje groeit, ik kan al m'n normale spijkerbroeken al niet meer aan en vond dat zo vroeg.. maar dat valt dus wel mee :)

5 jaar geleden

Vandaag 9+4 zwanger van ons 2e kindje. Ben van mezelf al niet de slankste maar kan geen normale broeken meer aan en mijn buik inhouden is ook geen optie meer

5 jaar geleden

6+1 vandaag 😉

5 jaar geleden

Ik ben zelf niet slank maar je ziet wel dat mijn buik harder is dan normaal

5 jaar geleden

Dit is nu mijn buik. Ik weet dus niet of ik zwanger ben of niet. Normaal moet ik morgen mijn menstruatie krijgen. Deze morgens nog eens een ovulatietest gedaan. En deze was positief terwijl hij ook 3 weken geleden positief was. Wat denken jullie?

5 jaar geleden

Zoooo blij dat ik niet de enige ben die van zichzelf al vindt dat er een behoorlijk gevaarte begint te verschijnen 😄. Ik ben nu 8 + 2 weken. Voel me wel echt opgeploft soms hoor. Het is nog wel wennen en zeker met kleden. Ik wil het voor de buitenwereld (en werk) nog even verborgen houden maar dan wordt het toch goed nadenken wat je aantrekt.

5 jaar geleden

Reactie op Annieeetje

Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje gro ...
Ik heb dit ook! Er zijn nog maar een paar broeken die ik aan kan, de rest snijdt echt in mn buik. Nu al..

5 jaar geleden

Reactie op Annieeetje

Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje gro ...
Hier ook. Sommige broeken kan ik niet aan omdat ze knellen aan mijn buik..

5 jaar geleden

Kan nog maar twee broeken aan. Het liefst ook nog open :)

5 jaar geleden

Ik ben 8 weken en word er precies slanker op 🙈 is ookwel mijn eerste kindje. Ik heb het idee dat degene die een buikje hebben meestal aan 2 of 3,4,5,... bezig zijn ☺️ dan gaan die buikspieren sneller uiteen denk ik. Ik kijk er wel enorm naar uit, naar dat buikje 😍

5 jaar geleden

Reactie op CathyS

Ik ben 8 weken en word er precies slanker op 🙈 is ookwel mijn eerste kindj ...
Hier 9+3 en ook nog niks te zien, alle broeken passen nog 🙈

5 jaar geleden

Reactie op CathyS

Nu zijn het vooral nog dames hun darmen. Kindje is nog zooooo klein, die komt niet eens boven je schaambot uit 😜

5 jaar geleden

Morgen 7 weken, normaal platte buik Het begint dus stilletjes aan

5 jaar geleden

Bijna 10 weken en mijn broek zit echt heeel strak. Ik vind het heel moeilijk om te kiezen wat ik draag, wil het helemaal nog niet zeggen op het werk (nog 2 weken) . Maar ja, ze zullen het wrs zien en achter mijn rug om tegen elkaar zeggen dat ik zwanger ben 😅

5 jaar geleden

Reactie op CathyS

Ik ben nu zwanger van de 2de nu passen m'n broeken nog bij 10 weken maat bij de 1ste had ik dit niet bij 10 weken toen paste m'n broeken al niet meer. Heb nu wel al een flinke buik. Maar m'n taille blijft smal🙈🙈🙈 dus daar ligt t niet aan. Denk gewoon de bouw van je lichaam of zo