46 Reacties
5 jaar geleden
Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje groeit, ik kan al m'n normale spijkerbroeken al niet meer aan en vond dat zo vroeg.. maar dat valt dus wel mee :)
5 jaar geleden
Ik ben zelf niet slank maar je ziet wel dat mijn buik harder is dan normaal
5 jaar geleden
Dit is nu mijn buik. Ik weet dus niet of ik zwanger ben of niet. Normaal moet ik morgen mijn menstruatie krijgen. Deze morgens nog eens een ovulatietest gedaan. En deze was positief terwijl hij ook 3 weken geleden positief was.
Wat denken jullie?

5 jaar geleden
Zoooo blij dat ik niet de enige ben die van zichzelf al vindt dat er een behoorlijk gevaarte begint te verschijnen 😄. Ik ben nu 8 + 2 weken. Voel me wel echt opgeploft soms hoor. Het is nog wel wennen en zeker met kleden. Ik wil het voor de buitenwereld (en werk) nog even verborgen houden maar dan wordt het toch goed nadenken wat je aantrekt.

5 jaar geleden
Reactie op Annieeetje
Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje gro ...
Ik heb dit ook! Er zijn nog maar een paar broeken die ik aan kan, de rest snijdt echt in mn buik. Nu al..
5 jaar geleden
Reactie op Annieeetje
Oh ik vind het wel fijn te zien dat er bij velen ook echt al een buikje gro ...
Hier ook. Sommige broeken kan ik niet aan omdat ze knellen aan mijn buik..
5 jaar geleden
Reactie op CathyS
Ik ben 8 weken en word er precies slanker op 🙈 is ookwel mijn eerste kindj ...
Ik ben nu zwanger van de 2de nu passen m'n broeken nog bij 10 weken maat bij de 1ste had ik dit niet bij 10 weken toen paste m'n broeken al niet meer. Heb nu wel al een flinke buik. Maar m'n taille blijft smal🙈🙈🙈 dus daar ligt t niet aan. Denk gewoon de bouw van je lichaam of zo