Hoi!
Ik heb van de week van mijn vriend (de aanstaande vader dus) een nijntje knuffel gekregen omdat ik mama wordt. Nu wil ik graag ook iets geven, maar weet niet wat. Jullie leuke ideeën?
Ik heb destijds op Ali een rompertje besteld met: hi daddy, mommy told me you are amazing. I can't wait to meet you. Zo heb ik ook onze zwangerschap aangekondigd aan hem
Ik ga dit boekje geven en heb een cadeauset van happy socks (mijn man is een enorme happy socks fan) met een paar sokken voor hem en exact hetzelfde paar voor de kleine.
Ah wat lief van hem! Onze vrienden hebben het allemaal over het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' blijkbaar heel grappig en luchtig geschreven met tips en herkenbare dingen en hoe een man daarmee om kan gaan. Ik heb die net besteld voor mijn man hihi.
Waar ik zelf heel blij mee was, was dit boek. Hierin kunnen papa en mama alles bij houden van voor de geboorte tot aan de pubertijd. Als papa to be ben ik hier erg blij mee. We hebben net ook een rompertje besteld met de tekst. I've got more hair then my daddy bij alie