21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze gegeven 🥰

5 jaar geleden

Ik heb destijds op Ali een rompertje besteld met: hi daddy, mommy told me you are amazing. I can't wait to meet you. Zo heb ik ook onze zwangerschap aangekondigd aan hem

5 jaar geleden

Ik kwam laatst op een site van een babywinkel een soort toilettas tegen: daddy bag. Kon m alleen niet meer terug vinden, sorry!

5 jaar geleden

Ik had bij de eerste een mand gemaakt met allemaal spulletjes waar papa op stond. Hij vond het super leuk.

5 jaar geleden

Ik ga dit boekje geven en heb een cadeauset van happy socks (mijn man is een enorme happy socks fan) met een paar sokken voor hem en exact hetzelfde paar voor de kleine.

5 jaar geleden

Ik heb deze box gekocht voor Valentijnsdag 😁 Je hebt hem ook nog in andere versies met een boekje etc

5 jaar geleden

Reactie op Stephaniemr89

Ik heb deze box gekocht voor Valentijnsdag 😁 Je hebt hem ook nog in andere ...
Deze wilde ik ook aanraden! Ze hebben ook mijlpaalkaarten speciaal voor papa, vond ik ook heel leuk! 🥰

5 jaar geleden

Reactie op truuske80

Ik ga dit boekje geven en heb een cadeauset van happy socks (mijn man is ee ...
Kei leuk idee van die happy socks! Heb ik ook meteen besteld haha

5 jaar geleden

Deze gekocht!

5 jaar geleden

Ah wat lief van hem! Onze vrienden hebben het allemaal over het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' blijkbaar heel grappig en luchtig geschreven met tips en herkenbare dingen en hoe een man daarmee om kan gaan. Ik heb die net besteld voor mijn man hihi.

5 jaar geleden

Waar ik zelf heel blij mee was, was dit boek. Hierin kunnen papa en mama alles bij houden van voor de geboorte tot aan de pubertijd. Als papa to be ben ik hier erg blij mee. We hebben net ook een rompertje besteld met de tekst. I've got more hair then my daddy bij alie

5 jaar geleden

Reactie op Annieeetje

Ah wat lief van hem! Onze vrienden hebben het allemaal over het boek 'help ...
Mijn vriend heeft deze gekregen van een vriend van hem, en hoor m elke keer grinniken naast me in bed 😄

5 jaar geleden

Deze gekocht!
Papa met borsten? 😜

5 jaar geleden

Voorbereid boekje, voorleesboekje, en n knuffel voor de kleine 😊

5 jaar geleden

Papa met borsten? 😜
Noemen ze tegenwoordig afgetraind 🤣 althans dat zei mijn man.. 😂🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Als het je eerste kindje is: een bier/alcohol pakket om zich nog 1x te laten gaan voordat ie een verantwoordelijke vader wordt 😀

5 jaar geleden

Noemen ze tegenwoordig afgetraind 🤣 althans dat zei mijn man.. 😂🤷🏽‍♀️
Hahah zo had ik m nog niet bekeken 😜

5 jaar geleden

Reactie op Papasmurf

Waar ik zelf heel blij mee was, was dit boek. Hierin kunnen papa en mama al ...
Dat rompertje is hier ook toepasselijk waarschijnlijk ;) kan hem alleen niet vinden. Heb je een linkje oid?

5 jaar geleden

Speentje met "papa is the best" en voorleesboekje van jip en janneke heb ik bij on 1e kindje op vaderdag gegeven.

5 jaar geleden

Reactie op latjong

Dat rompertje is hier ook toepasselijk waarschijnlijk ;) kan hem alleen nie ...
Dit is de link naar het rompertje https://a.aliexpress.com/_v1t8r1