9 Reacties

6 maanden geleden

Deze heeft onze dochter gekregen, verder nog -mepal schoolbeker. -barbies / barbie spullen. -frozen activiteiten boek voor de vtech magibook. -mega strijkkralen. -frozen mens erger je niet. -gaby's poppenhuis en kamers daarvoor. -electro voor groep 1-2. -magisch zand. -knutselspullen. -spullen voor buiten. -prinsessen schoenen.

6 maanden geleden

Reactie op Mommy20212023

Deze heeft onze dochter gekregen, verder nog -mepal schoolbeker. -barbies ...
Die make up tafel staat ook op ons lijstje 馃槏

6 maanden geleden

Reactie op Talithaa01

Die make up tafel staat ook op ons lijstje 馃槏
Ze heeft hem vandaag gekregen en ze was er super blij mee. Ze kon er niet van slapen 馃き馃槄 dus mocht ze vandaag wat later naar bed haha. Grote hit hier voor onze grote dame 馃ス

6 maanden geleden

Mijn dochter heeft het volgende verlanglijstje: - schooltas - kamertjes voor gabby poppenhuis - sylvanien familys - lego - buitenspeelgoed (vlieger/kegelspel/trapezestok voor de schommel) - spel: snuffie hup - spel: mr bucket - jumbo ik leer letters schrijven - stempelstiften - aquabeads - sieraden van de Hema (ketting/armbandjes) -voorlees boek van gabby Wat verder nog leuke idee毛n zijn maar mijn dochter al heeft: - fiets - kindernagelak - playmobil - tiptoi - yoto mini (muziekspelertje) - puzzels - verkleedkleding - knutselspullen

6 maanden geleden

Dat zijn alvast leuke idee毛n! Ik ben ook benieuwd naar wat er voor jongens als tips komen!

6 maanden geleden

Hier een zoontje En op het lijstje met idee毛n staat nu: - fiets (z'n fiets is te klein dus eigenlijk noodzaak evt 2e hands). - skelter. - tiptoi boek bij de brandweer. - tiptoi boek mijn eerste letters. - rvs broodtrommel en bekers voor naar school. - kinder camera. Ik kijk wel echt naar z'n intressen en wat hij nodig heeft, en daar probeer ik een combi van te maken.

6 maanden geleden

Wij hebben nu op het lijstje staan; Fiets Schooltas Schoolbeker en broodtrommel Schommel Voetbaldoeltje Zitzak Magnetic tiles ( 1 bak is blijkbaar niet genoeg)馃ぃ Stickers, heel veel stickers Muntjes voor de ijssalon

6 maanden geleden

Lijstje van onze jongen Trampoline (krijgt hij van ons) Boekjes van Bobbi gaat naar school en Bobbi leert fietsen Setjes Lego Klei set Teken spulletjes Schoenen met lampjes Goede voetbal Auto racebaan Hot Wheels auto's

6 maanden geleden

Reactie op MamavanRens21

Wij hebben nu op het lijstje staan; Fiets Schooltas Schoolbeker en broodtr ...
Leuk h猫 die blokken 馃槃Hier ook 2 Ikea bakken vol magnetic tiles maar hij speelt hier ook bijna d hele dag mee bouwt echt van alles er mee.