35 Reacties

Ja hoor eet gewoon chips en friet als ik daar zin in heb!wel met mate natuurlijk... Maar als je alles gaat nalezen dan kan je heel veel niet meer eten omdat veel eten ook bewerkt is... Dus geniet met mate ervan zou ik zeggen😘

5 jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Ja hoor eet gewoon chips en friet als ik daar zin in heb!wel met mate natuu ...
Ja Als ik eenmaal begin aan chips dan kan ik niet meer stoppen😅 maar Dan eet ik de rest van de maand geen chips meer. Klopt idd veel is bewerkt

Reactie op Mama Van Selma

Ja Als ik eenmaal begin aan chips dan kan ik niet meer stoppen😅 maar Dan e ...
Als het bij één zak chips per maand blijft valt het mee😂😂

5 jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Als het bij één zak chips per maand blijft valt het mee😂😂
🤭ja je wordt er gewoon onzeker van Als je zulke berichten leest op het internet

🤭ja je wordt er gewoon onzeker van Als je zulke berichten leest op het int ...
Klopt idd het beste kun je de app ‘zwangerhap’ downloaden daar vind je alles over voedsel wat je wel en niet mag in de zwangerschap en verder gewoon je gezond verstand af en toe gebruiken 😅

5 jaar geleden

De straling van je mobiel enz zeggen ze ook dat het kankerverwekkend is.... bedoel maar te zeggen: iedereen heeft kankercellen in zijn/haar lichaam en bij de meeste mensen gebeurd daar niets mee.. daarnaast is alles zowat kankerverwekkend. Dus inderdaad qua voeding je op ZwangerHap richten en geen andere artikelen etc dan zit je gewoon goed 😉

5 jaar geleden

Ik eet een paar keer per week chips en heel soms patat, hmmmmmmm. Verder lekker gevarieerd eten. Komt helemaal goed.

5 jaar geleden

Maak je niet te druk tegen woordig zit in alles kankerverwekkende stoffen dan hoef je helemaal niets meer te eten. Eet het gewoon met maten niks aan de hand

5 jaar geleden

🤭ja je wordt er gewoon onzeker van Als je zulke berichten leest op het int ...
Mijn verloskundige zei, niet teveel lezen op internet, word je alleen maar onzeker van. Dus dat advies geef ik jou ook. En inderdaad de zwangerhap app is een goede app

5 jaar geleden

Ik heb kanker gehad en heb toen opgezocht waar ik het van had kunnen krijgen. Als ik het internet mag geloven: van alles! Mijn oncoloog heeft hard gelachen om sommige beweringen. Laat je niet bang maken. Op internet staat echt heel veel onzin. Zoals hierboven gezegd hou ik de zwangerhapapp aan, deze is geadviseerd door een professional (verloskundige) en dus betrouwbaar. P.s. Patat met mayo is op dit moment mijn craving. Gaat er met grote getalen in 😍

5 jaar geleden

Ik eet elke week een frietje met pinda en mayo. En een lekkere frikandel erbij of een mexicano of kaassouflé. Snackbar is een van de weinige dingen waar ik echt nog naar uit kijk om te snaaien 🤣 dit blijft dus ook mijn wekelijkse ding Chips zo nu en dan Maar wat de rest ook al zegt, maak je niet te druk, alles is kankerverwekkend. Eet jij eens in de week een frietje en sluit je de avond af met een zakkie chips en de rest vd week ben je gezond aan het eten, ben je volgens mij gewoon goed bezig 😇

5 jaar geleden

Niet teveel googlen. Probeer een beetje je nuchtere verstand te gebruiken (zeg ik uit liefde) ! Alles met mate 😉 ik eet ook elke week een frietje met snack.

5 jaar geleden

1 zak chips per week, 1 pw friet hier. Maar dat is eerder omdat je me anders kan rollen straks😅

5 jaar geleden

Ja hoor een zak chips gaat bij mij zo naar binnen (lays paprika ovenchips zit toch niet zo veel in) en patat komt er ook nog in met een lekkere frikandel speciaal.

5 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een periode gehad dat patat en chips bijna het enige was wat ik weg kon krijgen. En aangezien ik toen aan het afvallen was, met mijn toch al lage BMI (18,5), dit toen maar geaccepteerd. Duurde een week of wat, daarna kreeg ik juist zin in rauwkost en fruit, en stond frituur me juist een tijd tegen... Niet te snel druk maken, soms vraagt je lijf iets niet voor niets 😉

5 jaar geleden

Als je het in het weekend af en toe eet zal het toch niet zo slechf zijn. Lijkt me zo lastig als je met die lekkere trek blijft.

5 jaar geleden

Er is een app die je kan downloasen, zwangerhap. Dan kan je invoeren waar je trek in heb. Die geeft gelijk aan of het veilig is. Ik zou niet veel op internet browser, word je gek van

5 jaar geleden

Door hg begon ik bij week 5 de eerste ochtenden zoute chips te eten en niets anders. Gynaecoloog vond het prima. Als ik maar iets binnen kreeg.

5 jaar geleden

Reactie op Ronielle

Er is een app die je kan downloasen, zwangerhap. Dan kan je invoeren waar j ...
Ik kan die app niet vinden

5 jaar geleden

Ik kan die app niet vinden
Deze