5 Reacties

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Bij mij heeft het heel lang geduurd voor de hcg uit mijn lichaam was had eind april een miskraam en begin juni gaf test nog positief aan... Toen naar huisarts geweest bloedprikken en daaruit bleek dat het echt nog van de miskraam was en dat terwijl ik maar 6 week zwanger was en geen super hoge hcg waarde had op het moment dat ik een miskraam kreeg

5 jaar geleden

Reactie op Mm85

Bij mij heeft het heel lang geduurd voor de hcg uit mijn lichaam was had ei ...
Oke, ik was 7 weken toen ik de miskraam kreeg. Ik dacht misschien als de indicator bij 1-2 aangeeft dan weet ik zeker dat het niet zo is dat er 'toevallig' misschien nog een vruchtje zou zitten.. Want dan zou hij 3+ aan moeten geven omdat na miskraam hcg natuurlijk wel sterk daalt. Geen digitale test geeft idd natuurlijk nog positief aan. Ik heb geen echo laten maken, zie berichtje met screenshot.. En dan ga je natuurlijk heel dom zitten denken.. Stél dat het er nu 2 geweest zijn dan zou t mogelijk zijn dat... Maar ja dat is mezelf ook hoop geven op niks natuurlijk;-)

5 jaar geleden

Reactie op Annie2021

Oke, ik was 7 weken toen ik de miskraam kreeg. Ik dacht misschien als de in ...
Ik voel met je mee.. Ik ben na mijn ma verschillende keren op controle/echo moeten gaan om te zien of echt alle weefsels en stolsels weg waren. Restanten kunnen nl. voor problemen zorgen bij een volgende zwangerschap. Pas toen alles "zuiver" was, kregen we opnieuw groen licht. Zou je toch je echo niet laten doorgaan?

5 jaar geleden

Ik zou toch even voor een echo gaan, kijken of binnen alles schoon is