8 Reacties

4 jaar geleden

Wat is dat als ik vragen mag

4 jaar geleden

Reactie op kaki

Wat is dat als ik vragen mag
Dat je kindje geboren is met een afwijking aan het arm of been. Mijn kindje mist zijn onderarmpje.

4 jaar geleden

Reactie op GabriellaRomana

Dat je kindje geboren is met een afwijking aan het arm of been. Mijn kindj ...
Ooohhhh oke! Heel veel sterkte lieve mama 🥰

4 jaar geleden

Reactie op kaki

Ooohhhh oke! Heel veel sterkte lieve mama 🥰
Dankjewel ❤

4 jaar geleden

Wat vervelend dat zulke dingen nu allemaal niet door kunnen gaan. Juist omdat je daar nu zo’n behoefte aan hebt. Altijd fijn om met mensen die in hetzelfde schuitje zitten te kunnen praten en ook tips en ideeen te kunnen uitwisselen. Hopelijk kom je toch ergens een plek tegen waar dit kan. Succes en sterkte met jullie knappe mannetje 🥰

4 jaar geleden

Wat vervelend dat zulke dingen nu allemaal niet door kunnen gaan. Juist omd ...
Ja precies. Vrienden en familie tonen wel begrip en snappen het wel maar het is toch anders op de 1 of andere manier. Ja hoop ook dat ik zo'n plekje tegen kom. Dankjewel ❤

2 jaar geleden

Hallo Gabriella, geen idee of je dit nog gaat lezen 🙊🤣 Maar wij hebben gister het zelfde nieuws gekregen over ons ventje alleen dan zijn onderarmpje. Ik vind het ook lastig om iets van groepen te vinden met ouders die dit ook hebben. Heb jij misschien tips? Alvast bedankt ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Gewi

Hallo Gabriella, geen idee of je dit nog gaat lezen 🙊🤣 Maar wij hebben gi ...
Hoi! Oh ik lees dit nu pas! Lekker laat ook! Mijn zoontje mist idd ook zijn onder armpje. Nee ik kan/kon idd ook geen groepen vinden met ouders die dit hebben. Ik heb nu bijna 4 jaar contact met 1 moeder. Dus als je behoefte hebt mag je altijd nog een berichtje sturen!