8 Reacties

4 jaar geleden

Hoii, ik was 2 weken geleden ook positief en mijn baby had toen nog niks (heb haar niet laten testen) heb de GGD en huisarts gebeld en die zeiden zelf dat hoe erg je ook oppast dat ze het toch wel zou krijgen alleen al door al dat lucht enzo binnen in het huis (baby’s die ervaren het niet o heftig en worden bijna niet ziek zei ze) daarom heb ik wel vaker mijn handen gewassen maar bleef gewoon doen wat ik altijd deed. Uiteindelijk heeft ze 5 dagen na mijn positieve uitslag 2-3 dagen verhoging gehad en verder niks. Ik denk dat ze het ook heeft gehad

4 jaar geleden

Ik heb ook corona nu en verzorg en knuffel gewoon m'n baby, is onmogelijk om niet te doen. Ik houd inderdaad wel baby in de gaten, en bij nood trek ik aan de bel bij de huisarts. Maar vooralsnog heeft ze nergens last van.

4 jaar geleden

Mag ik misschien vragen hoe jij je baby heb laten testen ? Mijne is heel erg verkouden en heeft ook koorts. Maar ik ben niet zo happig op de ggd

4 jaar geleden

Reactie op Wendy

Mag ik misschien vragen hoe jij je baby heb laten testen ? Mijne is heel er ...
We hebben de zelftest eerst even in de wang gedaan en vervolgens hebben we een snottebel opgevangen. Ook wij zijn niet happig op de GGD, dus vandaar alleen een zelftest voor onze kleine man. Controle streepje was duidelijk en goed zichtbaar, dus blijkbaar werkte het op deze manier 😊

4 jaar geleden

Reactie op Kayleigh8621

We hebben de zelftest eerst even in de wang gedaan en vervolgens hebben we ...
Bedankt voor je reactie! Beterschap

4 jaar geleden

Reactie op Wendy

Mag ik misschien vragen hoe jij je baby heb laten testen ? Mijne is heel er ...
Ik heb mijn dochter gisteren wel bij de ggd laten testen en dat viel enorm mee. De prikjes waren 100x erger. Ze gaf geen kik nu.

4 jaar geleden

Reactie op SY85

Ik heb mijn dochter gisteren wel bij de ggd laten testen en dat viel enorm ...
Hier ook vanmorgen. Ook 100x beter dan bij jezelf, ze gaat totaal niet diep. Baby gaf geen kik

4 jaar geleden

Hier gister getest en ook positief helaas. K had sinds eergister klachten. Nu zal mn dochter t ook hebbe ze is ook aan t hoesten en verkouden was ze al, nu iets meer. Mn man heeft ook klachten maar laat zich niet testen, mn dochter laat ik sowieso niet teste. Tis toch al zeker. We zullen gewoon komende dagen binnen blijven. We hebben t (gelukkig) niet heel heftig, en hopen dat t snel weg is. Ik ervaar t meer als gewoon ziek zijn met relatief veel klachten tegelijk.