24 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze olie is prijzig maar doe je ook lang mee. Onze zoon heeft een goede huid of dat enkel door de olie komt weet ik niet maar vind het erg fijn spul. Gebruik het zelf ook, ook voor mijn haar nu de haaruitval aanwezig is .

4 jaar geleden

Ik gebruik lanette creme, ruikt niet heel erg lekker maar super voor het huidje

4 jaar geleden

Hoe moeilijker het smeert en hoe langer het vies en vettig op de huid blijft, hoe beter het werkt tegen de droge huid. Helaas 😕 Dus vaseline zal heel goed werken ook al smeert het voor geen meter. Zelf gebruik ik bij mijn zoontje elke ochtend babyolie voor zijn hele lijf en, inderdaad, vaseline voor de echt droge plekken. Is het even heel erg dan smeer ik ‘s avonds echt een dikke laag vaseline voor het slapen gaan, werkt als een malle! Gelukkig is een babylijfje niet zo groot 🥰

4 jaar geleden

Ik gebruik deze zalf van Weleda. Echt super vettig en dik. Je hebt van Dr Leenarts Droge huid zalf. Dat ruikt niet, maar smeert wel heel goed. Het is ook heel vet, vormt een soort extra laagje op de huid!

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de crème van Weleda. Brengt een beschermend laagje aan tegen de koude.

4 jaar geleden

Wij hebben cetomacrogolcreme en koelzalf van de apotheek. Kun je ook bij drogist krijgen. Hele fijne crèmes.

4 jaar geleden

Ik gebruik weleda calendula zalf, of burts bees all purpose ointment.

4 jaar geleden

Hier ook Weleda en Drs Leenarts droge huidzalf en extra vettende badolie van dr Leenarts. Weleda smeert idd dramatisch en drs Leenarts vind ik zelf heel fijn!

4 jaar geleden

Kokosolie!

4 jaar geleden

Naif diaper creme!

4 jaar geleden

Ik gebruik babyvaseline van de Etos, die smeert best prima!

4 jaar geleden

Weleda Calendula (die van het plaatje hieronder). Snert hartstikke goed en echt vet. Anders cetomacrogol of lanette proberen. Die gebruik ik bij mijn patiënten met droge huid.

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft ook een hele droge huid en uierzalf heeft het redelijk verholpen

4 jaar geleden

Cicaplast Baume B5 van La Roche Posay is hier onmisbaar, zowel voor ons als voor zoonlief

4 jaar geleden

Reactie op Anna11

Hier ook Weleda en Drs Leenarts droge huidzalf en extra vettende badolie va ...
Ben heel benieuwd, heb net alles van drs Leenarts besteld! Hier alles verder al geprobeerd, maar niks lijkt echt te werken.. 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Hadassa90

Cicaplast Baume B5 van La Roche Posay is hier onmisbaar, zowel voor ons als ...
Die is inderdaad erg fijn

4 jaar geleden

Ik gebruikte babyolie van Neutral. Mijn zoon heeft een hele gevoelige huid en het was ook heel droog. Het trok zo direct in en daarna was zijn huidje lekker zacht.

4 jaar geleden

Wij gebruiken al sinds het begin Naïf, de vette crème. Werkt super! En als ze echt hele droge wangetjes heeft, gebruik ik purolan. Werkt heel fijn, zeker bij wondjes.

4 jaar geleden

Reactie op AnJP

Wij gebruiken al sinds het begin Naïf, de vette crème. Werkt super! En als ...
Deze dus

4 jaar geleden

Reactie op leonie12345

Ben heel benieuwd, heb net alles van drs Leenarts besteld! Hier alles verde ...
Bij extreme klachten hoor ik ook veel goede verhalen over Tinytodd. Kan je even kijken op Insta als je wil :). Ik hoop dat de creme van drs leenarts werkt 🙏🏼