10 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij kan er alleen een Cybex op de adapters maar kan je wel makkelijk andere adapters van andere merken maxicosi er op zetten.

4 jaar geleden

Reactie op bartmanni

Volgens mij kan er alleen een Cybex op de adapters maar kan je wel makkelij ...
In de winkel zei ze dat juist andere adapters niet op de wagen kunnen. Ik snap er niks meer van馃槶

4 jaar geleden

Wij willen dezelfde kinderwagen kopen! En bij ons zei de verkoper (van baby-dump) dat maxi cosi er gewoon op kan. Wellicht met andere adapters, dat weet ik niet. Ons plan is ook om een maxicosi er op te doen. Je kunt het wellicht even testen in de winkel?

4 jaar geleden

Reactie op F.A.

Wij willen dezelfde kinderwagen kopen! En bij ons zei de verkoper (van baby ...
Dit is bij ons inderdaad ook Aangegeven bij de babyplanet. Wij hebben de cybex priam kinderwagen en de cybex autostoel met adapter, maar volgens de verkoper past de maxi cosi autostoel ook prima

6 maanden geleden

vraagje.. was je tevreden met deze duo wagen van cybex?

6 maanden geleden

Reactie op angeliquedt

vraagje.. was je tevreden met deze duo wagen van cybex?
Ja! Echt mijn beste koop ooit. We gebruiken hem dagelijks inmiddels hebben we een tweede. De oudste is 3 en de jongste 1 en ik vind het zo fijn dat die van 3 en nog lekker in kan zodat ik rustig boodschappen kan doen zonder alert op hem te hoeven zijn of langere stukken kan lopen of als je haast hebt is het gewoon ideaal dat je 3 jarige in een wagen kan. Hij rijdt verder ook super fijn

6 maanden geleden

Reactie op M30

Ja! Echt mijn beste koop ooit. We gebruiken hem dagelijks inmiddels hebben ...
Een tweede kind, geen tweede cybex 馃槀

4 maanden geleden

Op mijn cybex balios s lux passen maxi cosi adapters met daarop een maxi cosi!

4 maanden geleden

Dit kan. Ik werk zelf bij babypark. De adapters zijn inderdaad uniserseel en elke autostoel past op de adapters van Cybex. Je kan altijd in de winkel vragen of je de auto stoel op de wagen mag zien.